خانهاخبار
ایلان ماسک خبر از رابط کاربری و قابلیت‌های جدید توییتر داد

ایلان ماسک خبر از رابط کاربری و قابلیت‌های جدید توییتر داد

ویژگی‌های جدید توییتر شامل سوایپ به چپ و راست برای گردش در توئیت‌های دنبال شده و توصیه شده اوایل هفته بعد عرضه خواهند شد.
۱۴۰۱/۱۰/۲۰

ایلان ماسک به تازگی اعلام کرد که رابط کاربری جدیدی برای شبکه اجتماعی توییتر عرضه خواهد شد که با ویژگی‌های جدید و قابلیت‌های مختلفی همراه خواهد بود. این خبر توسط مدیر عامل توئیتر در همین شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

ایلان ماسک در توییت خود اذعان داشته است که قابلیت‌های جدید توئیتر جزئی از رابط کاربری تازه این شبکه اجتماعی خواهد بود که بعد از عرضه این ویژگی‌های جدید در دسترس قرار خواهد گرفت. یکی از این قابلیت‌های جدید که ایلان ماسک به آن اشاره کرده است ویژگی سوایپ انگشت به چپ و راست برای گردش بین توئیت‌های دنبال شده و توصیه شده در تایم‌لاین است. دیگر ویژگی جدید توییت ایجاد کلید بوک‌مارک است که در بخش جزئیات توئیت در دسترس خواهد بود.

image

شایان ذکر است که ویژگی‌های جدید شبکه اجتماعی توییتر اوایل هفته بعد میلادی عرضه خواهد شد و رابط کاربری تغییریافته آن نیز یک هفته بعد عرضه این قابلیت‌ها، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. به علاوه، ویژگی موردانتظار ایجاد توئیت‌های طولانی نیز تا یک ماه‌ آینده برای توئیتر عرضه خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد از آنجایی که پیش‌نمایشی از قابلیت‌های جدید توئیتر به اشتراک گذاشته نشده است، نمی‌توان به طور دقیق درباره آن‌ها اظهار نظر کرد. همچنین خود مدیرعامل توئیتر نیز از ذکر توضیحات بیشتر خودداری کرده است. به علاوه، در حال حاضر هنوز مشخص نیست این قابلیت‌های جدید تنها برای نسخه موبایل توئیتر در دسترس قرار خواهد گرفت و یا برای نسخه وب نیز عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)