خانهاخبار
شیائومی 13 پرو در یک تست گیمینگ موفق به شکست آیفون 14 پرو مکس شد

شیائومی 13 پرو در یک تست گیمینگ موفق به شکست آیفون 14 پرو مکس شد

پرچمدار شیائومی موفق به ثبت عملکرد درخشانی در تست بازی Genshin Impact شده است.
۱۴۰۱/۱۰/۲۰

تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو ماه نوامبر سال 2022 میلای معرفی شد و به تدریج همراه با پرچمدارهای مختلف در حال عرضه در بازار است. این سخت‌افزار قدرتمند قلب تپنده سری شیائومی 13 است و حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، نسخه پرو سری شیائومی 13 موسوم به شیائومی 13 پرو در یک تست گیمینگ در دنیای واقعی عملکرد بسیار موفقی را از خود به جای گذاشته است.

این تست گمینیگ مبتنی بر بازی شناخته‌شده و گرافیکی Genshin Impact است و توسط حساب یوتیوبی Golden Reviewer انجام شده است. در این راستا، شیائومی 13 پرو همراه با تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو خود میانگین نرخ فریم ریت 59.4 فریم بر ثانیه را ثبت کرده است که بالاترین نرخ فریم ریت به دست آمده از بازی Genshin Impact در لیست این کاربر محسوب می‌شود. با این نتیجه درخشان، شیائومی 13 پرو دیگر رقبای قدرتمند مانند آیفون 14 پرو مکس با تراشه A16 را شکست داده است. در تست مشابه، پرچمدار پرمیوم آیفون نرخ فریم ریت 58.4 فریم بر ثانیه را ثبت کرده است.

image

لیست گوشی‌هایی که تا به امروز در تست گیمینگ Genshin Impact شرکت کرده‌اند

شایان ذکر است شیائومی 13 پرو با اختلاف اندکی از تبلت‌های اپل شامل آیپد مینی 6 با تراشه A15 (نرخ فریم ریت 59.3 فریم بر ثانیه) و آیپد پرو 2022 با تراشه M2 (نرخ فریم ریت 59.3 فریم بر ثانیه) نیز قدرتمندتر ظاهر شده است. به علاوه، تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو به لطف مصرف انرژی پایین‌تر و بهینه‌سازی‌های مختلف تراشه دایمنسیتی 9200 را از نظر مصرف انرژی شکست داده است.

نکته قابل توجه تست گیمینگ Golden Reviewer عملکرد خیره‌کننده سیستم خنک‌کننده شیائومی 13 پرو است چرا که در حین انجام بازی حرارت گوشی در بالاترین حد خود به میزان 39.3 درجه سلسیوس رسیده است. برای مقایسه، آیفون 14 پرو مکس در اجرای بازی Genshin Impact دمای 46.7 را ثبت کرده است و تبلت آیپد پرو 2022 نیز به دمای 42.6 رسیده است.

image

در نهایت باید اشاره کرد که نتایج به دست آمده از تست گیمینگ شیائومی 13 پرو به روشنی ادعای شیائومی مبنی بر عملکرد قدرتمند سخت‌افزاری پرچمدار خود را تایید می‌کند چرا که مدیرعامل شیائومی قبل از رونمایی رسمی سری شیائومی 13 اعلام کرده بود که این سری پرچمدار در اجرای بازی Genshin Impact عملکردی بسیار عالی خواهد داشت. در آن زمان، این مقام مسئول شیائومی ادعا کرده بود شیائومی 13 در اجرای بازی اشاره شده می‌تواند به نرخ 60 فریم برثانیه دست پیدا کند در حالی که دمای دستگاه از حد مجاز بالاتر نرود. برای تماشای تست گیمینگ شیائومی 13 پرو لطفا به این لینک مراجعه فرمایید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)