خانهاخبار
گوشی جدید شرکت Doogee باتری ۲۲٫۰۰۰ میلی‌آمپری خواهد داشت

گوشی جدید شرکت Doogee باتری ۲۲٫۰۰۰ میلی‌آمپری خواهد داشت

با هیولای شرکت Doogee که ویژگی‌هایی مانند دوربین دید در شب و باتری بی‌نظیر دارد بیشتر آشنا شوید.
۱۴۰۱/۱۰/۱۹

انتظار می‌رود که شرکت چینی «Doogee» گوشی‌ها و تبلت‌های مقاوم جدیدی را در ماه آینده میلادی عرضه کند، در همین راستا به تازگی مشخصات و تصاویر یکی از جالبترین این محصولات به بیرون درز پیدا کرده است؛ این گوشی که Doogee V Max نام دارد، دارای مشخصات خوب و یک باتری با اندازه‌ای بی‌سابقه است.

image

 

Doogee V Max از صفحه نمایش ۶٫۵۸ اینچی از نوع IPS با رزولوشن +FullHD و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد که شیشه محافظ آن از شرکت گوریلا گلس است. در قسمت جلو همچنین یک بریدگی را داریم که میزبان دوربین ۳۲ مگاپیکسلی (سنسور استفاده شده مدل IMX616 از شرکت سونی) است. پنل پشتی با طرح چرمی که دارد، به شدت یادآور طراحی گوشی‌های برند لوکس ورتو است که در سال‌های پیشین شاهد آنها بودیم.

image

 

سیستم دوربین سه گانه در پشت این دستگاه  شامل یک واحد ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی (سنسور استفاده شده مدل S5KHM2SP03 از شرکت سامسونگ)، لنز ۲۰ مگاپیکسلی دید در شب (مدل IMX350 شرکت سونی)، و یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید است که این مورد آخر دارای زاویه دید ۱۳۰ درجه و فوکوس خودکار است که به شما امکان می‌دهد عکس‌های ماکرو بگیرید. در کنار این موارد دو فلش هم در سمت چپ و دو چراغ دید در شب مادون قرمز در سمت راست خودنمایی می‌کنند که در نوع خود کم‌یاب هستند.

image

 

این گوشی دارای تراشه دایمنسیتی 1080 است که یک رم ۱۲ گیگابایتی (که به طور تقریبی تا ۱۹ گیگابایت قابل ارتقا است) به همراه یک حافظه ۲۵۶ گیگی از نوع UFS 3.1 (قابل ارتقا با کارت‌های TF) آن را همراهی می‌کند. Doogee V Max اندروید ۱۲ را اجرا خواهد کرد، اما مشخص نیست که چه تعداد ارتقا را در سیستم عامل دریافت خواهد کرد.

همانطور که گفته شد بزرگترین ویژگی گوشی مذکور باتری ۲۲٫۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن است که از طریق پورت USB-C تا ۳۳ وات شارژ می‌شود. احتمالا پس از عرضه، این گوشی رده اول را که تا به حال به گوشی هوشمند مقاوم Oukitel WP19 با باتری ۲۱٫۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تعلق داشت، خواهد گرفت.

گفته شده Doogee V Max با باتری ۲۲٫۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خود، ۶ تا ۱۰ روز در استفاده معمولی، ۱۰۰ ساعت مکالمه و یا ۶۴ روز در حالت آماده به کار دوام خواهد داشت. بدون شک گوشی با این حجم از باتری ضخیم خواهد بود و طبق اطلاعات به دست آمده این گوشی ضخامت ۲۷٫۳ میلی‌متر ضخامت دارد اما در مورد وزن آن اطلاعاتی کسب نشده ولی بی‌شک سنگین خواهد بود.

در مورد سایر ویژگی‌های برجسته این هیولای شرکت Doogee، داشتن NFC با پشتیبانی از Google Pay، حسگر اثر انگشت در کناره گوشی و اتصال 5G را می‌توان نام برد. به علاوه این دستگاه دارای یک کلید قابل تنظیم در سمت چپ خود است و دارای گواهینامه‌های IP69، IP68 و MIL-STD-810H است. همچنین با استانداردهای صوتی با وضوح بالا که توسط انجمن صوتی ژاپن تعریف شده است نیز مطابقت دارد.

Doogee V Max در رنگ‌های مشکی کلاسیک، طلایی طلاع خورشید و نقره‌ای درخشش ماه عرضه خواهد شد. ما هنوز نمی‌دانیم که این گوشی چه قیمتی خواهد داشت اما می‌توان انتظار داشت که به زودی شرکت Doogee تیزرهای تبلیغاتی خود را برای این محصول منتشر کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مصطفی شهلایی همدان

۱۴۰۲/۱/۱۹
قیمت ۲۲۴۰۰تومان وزن ۵۶۰گرم

مصطفی شهلایی همدان

۱۴۰۲/۱/۱۹
قیمت ۲۲۴۰۰وتوسط بست چاینا میتوان سفارش خرید داد ووزن گوشی ۵۶۰گرم می‌باشد کیفیت این گوشی از یولفون پاورارمورکمتراست وبه پای a33سامسونگ نمیرسد موقع برنامه فضای مجازی اگرزنگ بخورد بایدازبرنامه خارج شوید وپاسخ گوشی را بدهید هنگ میکند

محمد ناصری

۱۴۰۱/۱۲/۶
این گوشی متعلق به قشر زحمت کش و صنعت گره
کاش کاش کاش وضعیت اقتصادی اجازه میداد همه ازش بهرمند بشن
عزت زیاد

مهدی حسین ساری

۱۴۰۱/۱۰/۲۹
فداش بشم
خاص خاص

مهدی حسین ساری

۱۴۰۱/۱۰/۲۹
وای وای وای
S55دوجی دارم
این آخری رو می‌خوام
V max
جون من بده بهم
اسیرتم
الان میگی چه کم اشتها