خانهاخبار
فروش پلی استیشن 5 به بیش از ۳۰ میلیون دستگاه رسید!

فروش پلی استیشن 5 به بیش از ۳۰ میلیون دستگاه رسید!

شرکت سونی به تازگی اعلام کرده که کمبود قطعات برای کنسول پلی استیشن 5 به پایان رسیده و بیش از ۳۰ میلیون دستگاه از این کنسول نیز فروخته شده است.
۱۴۰۱/۱۰/۱۸

شرکت سونی به تازگی اعلام کرده که فروش کنسول پلی استیشن 5، به بیش از ۳۰ میلیون نسخه رسیده و محدودیت‌های سر راه این شرکت برای تامین قطعات این کنسول نیز به پایان رسیده‌اند. آقای «جیم رایان» که مدیر بخش سرگرمی شرکت سونی است؛ این آمار را طی رویداد سونی در نمایشگاه CES اعلام کرده که نشانگر افزایش فروش این کنسول به میزان ۵ میلیون دستگاه به نسبت دو ماه گذشته است.

image

 

آقای «رایان» در این مورد چنین می‌گوید:

«پس از چالش‌هایی که در دو سال گذشته با آنها روبرو بودیم؛ باید از همه کاربران پلی استیشن برای حمایت و صبرشان تشکر کنیم. روند تامین قطعات برای کنسول پلی استیشن 5، در پایان سال گذشته میلادی بهبود چشمگیری یافته و در ماه دسامبر، شاهد رکوردشکنی فروش پلی استیشن 5 بودیم.

ما اکنون موفق شده‌ایم تا بیش از ۳۰ میلیون دستگاه پلی استیشن 5 را در سراسر جهان به فروش رسانده و می‌توان گفت که از این پس، کاربران برای یافتن پلی استیشن 5 در بازار کشور خود با مشکل خاصی روبرو نخواهند شد.»

بحران کمبود چیپست‌ها که پس از دوران پاندمی ویروس کرونا گریبان‌گیر بازار تکنولوژی شد؛ شرکت‌ها و محصولات بسیاری را تحت تاثیر قرار داده که یکی از مهم‌ترین آنها، کنسول محبوب پلی استیشن 5 بود. با وجود این محدودیت‌ها در تامین قطعات، سونی موفق شد تا در ماه ژوئن ۲۰۲۱، ۲۰ میلیون دستگاه پلی استیشن 5 را به فروش برساند.

image

 

پس از گذشت این دوره، یکی از مقامات سونی خبر از عزم راسخ این شرکت برای افزایش تولید این کنسول نسل نهمی داد و به نظر می‌رسد که سرانجام، شاهد نتایج تلاش‌های سونی و افزایش روزافزون فروش این کنسول هستیم.

درباره کنسول پلی استیشن 5 چه می‌اندیشید؟ آیا سونی می‌تواند تا همانند نسل هشتم، پیشتازی خود را در بازار کنسول‌های بازی حفظ کند یا عقیده دارید که در این نسل، مایکروسافت و کنسول‌هایش بهتر ظاهر شده‌اند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

فرشاد

۱۴۰۱/۱۰/۱۸
یکی از بهترین کنسول های تاریخ