خانهاخبار
گلکسی تب A8 بروزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت کرد

گلکسی تب A8 بروزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت کرد

در کنار این سیستم عامل، رابط کاربری One UI 5.0 نیز برای گلکسی تب A8 در دسترس قرار گرفت.
۱۴۰۱/۱۰/۱۷

سامسونگ همچنان در حال انتشار اندروید ۱۳ برای دستگاه‌های خود با سرعت بالا است. این شرکت تا کنون به عرضه کامل One UI 5.0 برای تمامی دستگاه‌ها نزدیک شده و آخرین دستگاه‌هایی که این بروزرسانی را دریافت کرده، گلکسی تب A8 است. بروزرسانی اندروید ۱۳ برای نسخه وای‌فای اکنون در سراسر اروپا در دسترس است، در حالی که نوع LTE این تبلت بروزرسانی One UI 5.0 را در ده‌ها بازار از جمله هند دریافت می‌کند.

image

 

نسخه وای‌فای گلکسی تب A8 ردر اروپا اکنون اندروید ۱۳ با نسخه سیستم عامل X200XU1CVL5 دریافت کرده است. به طور مشابه، نسخه LTE این تبلت در هند نیز رابط کاربری One UI 5.0 را از طریق نسخه سیستم عامل X205XXU1CVL5 دریافت کرده است.

بروزرسانی گلکسی تب A8 برای نسخه LTE در اروپا دارای نسخه سیستم عامل X205XXU1CVL6 است. این نسخه اکنون در ده‌ها بازار در سراسر اروپا از جمله کشورهای رومانی، لوکزامبورگ، لهستان، اسلوونی، اسپانیا، بریتانیا، مجارستان، بلغارستان، آلمان، هلند، اتریش، جمهوری چک، یونان، کشورهای بالتیک و شمال اروپا، سوئیس، ایتالیا، پرتغال، فرانسه و اسلواکی در دسترس است.

پیشرفت قابلیت مولتی تسکینگ و رابط کاربری تمیزتر

به طور کلی، رابط کاربری One UI 5.0 با طراحی تمیزتر و عناصر کمی باطراحی شده در داخل برنامه تنظیمات، تجربه کاربر را بهبود خواهد بخشید. همچنین با توجه به دیر دریافت کردن این بروزرسانی در مقابل سایر دستگاه‌ها این شرکت، انتظار می‌رود One UI 5.1 بهتر از نسخه‌های قبلی بهینه شده باشد.

کاربران گلکسی تب A8 اکنون باید با این بروزرسانی از ویژگی‌های بروزرسانی بهتری از طریق حرکات چند پنجره‌ای جدید بهره‌مند شوند. اگر One UI 5.0 در مدل‌های دیگر تبلت‌های سامسونگ مورد استفاده قرار می‌گیرد، گلکسی تب A8 باید به یک نوار وظیفه جدید نیز دسترسی داشته باشد که بتواند به تجربه مولتی تسکینگ بهتر و گردش کار طبیعی‌تر کمک کند.

سامسونگ صفحه نمایش برنامه‌های اخیرا را مجددا طراحی کرده است و نسخه جدید، اکنون دارای انیمیشن‌های غیرضروری کمتری است. این تغییر می‌تواند از دلایلی باشد که قابلیت استفاده را بهبود بخشیده و عملکرد برنامه‌ها را هنگام جابجایی یا بستن بهتر کند.

کاربران گلکسی تب A8 در سراسر اروپا و هند می‌توانند با رفتن به تنظیمات، سپس ورود به بخش بروزرسانی نرم‌افزار و انتخاب گزینه دانلود و نصب، اندروید ۱۳ و One UI 5.0 را به صورت دستی دریافت و نصب کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)