خانهاخبار
مینگ چی کو: اپل BOE را برای سفارش اولیه نمایشگرهای آیفون ۱۵ انتخاب کرده است

مینگ چی کو: اپل BOE را برای سفارش اولیه نمایشگرهای آیفون ۱۵ انتخاب کرده است

به نظر می‌رسد بعد از مدت‌ها، سامسونگ جایگاه خود را به عنوان بزرگترین تأمین‌کننده نمایشگرهای آیفون از دست بدهد.
۱۴۰۱/۱۰/۱۴

اپل برای نیمه دوم سال ۲۰۲۳ به شرکت چینی BOE که تأمین‌کننده نمایشگر است سفارشاتی را برای آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس داده است. این به آن معنا بوده که احتمالا تا سال ۲۰۲۴، BOE از سامسونگ به عنوان بزرگترین ارائه‌دهنده نمایشگر آیفون پیشی خواهد گرفت.

image

 

مینگ چی کو، تحلیلگر اپل و وبلاگ Medium خود نوشته که BOE توانسته سامسونگ را برای سفارش نمایشگرهای آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس آینده شکست داده و تا سال ۲۰۲۴، BOE ارسال انبوه نمایشگرهای LTPO گران‌قیمت را برای ساخت آیفون آغاز خواهد کرد. این به آن معنا بوده که BOE بزرگترین تأمین‌کننده نمایشگرهای آیفون خواهد شد.

مینگ چی کو نوشت:

«BOE سامسونگ را شکست داده و اکثر سفارشات نمایشگر جدید آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس را در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ تضمین کرده است. اگر توسعه و تولید این محصولات به آرامی در چند ماه آینده پیش برود، BOE با سهم حدود ۷۰ درصد (در مقایسه با ۳۰ درصدی که سامسونگ دارا خواهد بود) به بزرگترین تأمین‌کننده نمایشگر برای آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس تبدیل خواهد شد.

انتظار می‌رود BOE در سال ۲۰۲۴ ارسال انبوه نمایشگرهای LTPO را برای آیفون‌های بالارده آغاز کرده و سامسونگ و ال‌جی نیز دیگر تأمین‌کنندگان آن باشند. اگر BOE بتواند ۲۰ الی ۳۰ درصد از سفارش نمایشگرهای LTPO نیمه دوم سال ۲۰۲۴ آیفون‌های بالا رده را دریافت کند و سهم ۷۰ درصدی خود برای نمایشگرهای پایین‌رده آیفون را در این بازه زمانی حفظ کند، احتمالا بزرگترین تأمین‌کننده نمایشگرهای آیفون در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ خواهد شد.»

شرکت چینی در گذشته تلاش‌های ناموفقی را برای تبدیل شدن به یکی از تامین‌کننده‌ّای اصلی اپل پس از شکست در تست‌های اعتبارسنجی محصول داشته است. تا به حال، سامسونگ بزرگترین تأمین‌کننده نمایشگرهای اپل بوده و حتی نمایشگر آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس را به اپل عرضه کرد. اکنون دیگر با وجود داینامیک آیلند در آیفون‌های بالارده، شاید ساخت نمایشگر برای آن‌ها دیگر کار راحتی نبوده و اپل باید بسیار محتاط‌تر باشد تا سازنده پیشرفته‌تری را پیدا کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)