خانهاخبار
موتورولا رسما از گوشی ThinkPhone پرده‌بردای کرد

موتورولا رسما از گوشی ThinkPhone پرده‌بردای کرد

جدیدترین گوشی موتورولا در رویداد CES 2023 رونمایی خواهد شد.
۱۴۰۱/۱۰/۱۴

موتورولا امروز با انتشار پوستری رسما خبر داد که گوشی جدید خود موسوم به موتورولا ThinkPhone در طی رویداد CES 2023 که در بازه زمانی 5 ژانویه تا 8 ژانویه در لاس‌وگاس برگزار خواهد شد، معرفی می‌شود. طبق اعلام رسمی این برند زیر مجموعه لنوو، این گوشی جدید برای رده کاربری تجاری خواهد بود.

image

شایان ذکر است پوستری که موتورولا از گوشی ThinkPhone منتشر کرده است بخشی از پنل پشتی این گوشی را نشان می‌دهد. براساس این تصویر، پنل پشتی ThinkPhone از طراحی فیبر کربنی بهره خواهد برد و عبارت ThinkPhone By Motorola نیز در پایین و سمت راست پنل جای گرفته است. به علاوه، این گوشی از فریم آلومینیومی و کلید فیزیکی قرمز رنگ برخوردار خواهد بود. باید اشاره کرد تصویر رسمی ThinkPhone پنل جلویی این گوشی را نشان نمی‌دهد ولی به لطف تصاویر رندری که قبلا از موتورولا ThinkPhone منتشر شده است، کاملا با طراحی گوشی جدید موتورولا آشنا هستیم.

مشخصات فنی احتمالی موتورولا ThinkPhone

براساس شایعات قبلی، موتورولا ThinkPhone از نمایشگر 6.6 اینچی P-OLED با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 144 هرتزی بهره خواهد برد. پنل پشتی این گوشی نیز میزبان دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز بر عهده دوربین 32 مگاپیکسلی با پشتیبانی از فوکوس خودکار خواهد بود.

تصاویر رندری موتورولا ThinkPhone

در نهایت باید اشاره کرد که قلب تپنده موتورولا ThinkPhone تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک خواهد بود که انتظار می‌رود با دو کانفیگ حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی و سه نسخه حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. منبع تغذیه این سخت‌افزار باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ باسیم 68 واتی و شارژ بی‌سیم 15 واتی خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی احتمالی این گوشی می‌توان به سنسور اثر انگشت درون نمایشگر و گواهی ضدآب IP68 اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)