خانهاخبار
حداقل یک مدل آیفون ۱۵ ممکن است شاهد کاهش قیمت باشد

حداقل یک مدل آیفون ۱۵ ممکن است شاهد کاهش قیمت باشد

بر اساس گفته‌ها، قیمت آیفون ۱۵ پلاس کمتر از آیفون ۱۴ پلاس خواهد بود.
۱۴۰۱/۱۰/۱۳

اخیرا یک افشاگر معروف کره‌ای، خبرهای هیجان‌انگیزی را در مورد سری آیفون ۱۵ منتشر کرده است. به نقل از گزارش رسانه Mac World، این افشاگر مدعی شده حداقل یک مدل از خانواده آیفون ۱۵ می‌تواند در مقایسه با سری آیفون ۱۴، دچار کاهش قیمت شود. همچنین این خبر احتمالی در حالی منتشر شده که اپل همچنان با کاهش فروش آیفون ۱۴ پلاس مواجه است.

image

 

همانطور که وب‌سایت Mac World نیز به درستی به آن اشاره کرده، اپل از سال‌ها قبل عرضه آیفون را برنامه‌ریزی می‌کند. این استراتژی طولانی مدت به این معنی است که با وجود نمایش ضعیف آیفون ۱۴ پلاس، آیفون ۱۵ پلاس لغو نخواهد شد. اما در عوض، یک شگفتی در قیمت آن ایجاد خواهد شد.

اما با این حال، کاهش قیمت متاسفانه فقط برای آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس خواهد بود و آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس (شاید آیفون ۱۵ اولترا) دستخوش تغییر قیمتی حداقل از نظر کاهشی نخواهند شد.

وضعیت سخت و تصمیم‌گیری سخت‌تر

آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس به ترتیب با قیمت ۷۹۹ دلار و ۸۹۹ دلار به فروش می‌روند. آیفون ۱۴ پلاس اکنون جایگزین آیفون مینی شده است. دستگاهی که برچسب قیمتی ۶۹۹ دلاری داشت. افشاگر کره‌ای گفته با وجود مشکلات آیفون ۱۴ پلاس، احتمال زیاد اپل قیمت آیفون ۱۵ پلاس را کاهش دهد.

اما با این حال، شرایط ممکن است مجددا تغییر کند. به عنوان مثال، اپل می‌تاوند با اعلام نتایج درخشان سه ماهه اول سال مالی ۲۰۲۳ برای سری آیفون ۱۴، کاهش قیمت آیفون ۱۵ پلاس را کمتر ضروری کند.

همانطور که می‌دانید، اپل شرکتی نیست که از کاهش قیمت برای محبوب‌ترین محصولات خود استقبال کند. همچنین مهم است بدانید که این موضوع تنها یک شایعه است و نباید با قطعیت بگوییم قیمت آیفون ۱۵ پلاس کاهش پیدا خواهد کرد. صرف نظر از این موضوع، نسل بعدی آیفون‌ها تا سپتامبر ۲۰۲۳ (مصادف با شهریور ۱۴۰۲) معرفی نخواهند شد. بنابراین اپل فرصت زیادی برای تصمیم‌گیری در مورد تغییر قیمت آیفون ۱۵ پلاس خواهد داشت.

مجموعه فعلی آیفون‌های اپل اکنون شامل آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ پلاس، آیفون ۱۴ پرو، آیفون ۱۴ پرو مکس و نسل سوم آیفون SE است. همچنین اپل در کنار این‌ها، اکنون آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ مینی و آیفون ۱۲ را به فروش می‌رساند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)