خانهاخبار
برنامه عرضه ColorOS 13 توسط اوپو اعلام شد

برنامه عرضه ColorOS 13 توسط اوپو اعلام شد

شرکت چینی قصد دارد تا پایان سه ماهه اول سال جدید، ۱۹ گوشی خود را به ColorOS 13 مجهز کند.
۱۴۰۱/۱۰/۱۱

شرکت اوپو به تازگی برنامه خود برای بروزرسانی دستگاه‌های خود به ColorOS 13 در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ اعلام کرده است. در این لیست ۱۸ دستگاه جای داشته که ۱۰ عدد از آن‌ها تا پایان این بازه زمانی، بروزرسانی پایدار را دریافت خواهند کرد.

عرضه ColorOS 13 از تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۳ (مصادف با ۲۲ دی) آغاز شده که ۶ دستگاه زیر این بروزرسانی را در این تاریخ دریافت خواهند کرد:

  • اوپو فایند X2 پرو
  • اوپو فایند X2
  • اوپو فایند X2 لامبورگینی ادیشن
  • اوپو فایند X2 لیگ آف لجندز ادیشن
  • اوپو Ace 2
  • اوپو Ace 2 EVA لیمیتد ادیشن

image

ColorOS 13

همچنین دستگاه‌های اوپو K10x 5G و اوپو K10 Pro 5G در تاریخ ۱۳ ژانویه (مصادف با ۲۳ دی) بروزرسانی پایدار این نرم‌افزار را دریافت خواهند کرد. در ادامه، تبلت‌های اوپو پد و اوپو پد آرتیست لیمیتد ادیشن در تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۲۳ (مصادف با ۲۳ دی) به نسخه پایدار ColorOS 13 دست پیدا خواهند کرد.

در مورد نسخه بتا، شرکت چینی از ۱۱ ژانویه (مصادف با ۱۱ دی) شروع به عرضه آن برای اوپو Reno 7 5G، اوپو Reno 7 New Year Edition، اوپو K9s و اوپو K10 Vitality Edition خواهد کرد. گوشی‌های اوپو Reno 5 K 5G و اوپو K9 این بروزرسانی را در فوریه ۲۰۲۳ (مصادف با بهمن ۱۴۰۱) دریافت خواهند کرد.

در آخر باید اضافه کرد که اوپو K9 Pro 5G، اوپو K9x 5G و اوپو A55 5G نیز نسخه بتا را در مارس ۲۰۲۳ (مصادف با بهمن ۱۴۰۱) دریافت خواهند کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)