خانهاخبار
افشای جدید وان پلاس ۱۱ تصاویر بیشتر و محتویات جعبه این گوشی را به همراه دارد

افشای جدید وان پلاس ۱۱ تصاویر بیشتر و محتویات جعبه این گوشی را به همراه دارد

در فاصله کمی که به معرفی وان پلاس ۱۱ مانده، اکنون مشخصات جدیدی از این گوشی لو رفته است.
۱۴۰۱/۱۰/۱۰

وان پلاس ۱۱ قرار است در تاریخ ۴ ژانویه (مصادف با ۱۴ دی) در چین رونمایی شود . انتظار می‌رود ۳ روز بعد، این اتفاق در هند نیز رخ دهد. در حالی که قبلا تصاویری از این دستگاه به بیرون درز کرده بود، اما اکنون افشاگر فعال در توییتر به نام اوان بلاس تصاویر جدیدی از این گوشی به همراه سایر اطلاعات دیگر منتشر کرده است. لازم به ذکر است که اوان بلاس یک افشاگر باسابقه و معتبر است.

طبق این توییت، وان پلاس ۱۱ دارای نمایشگری خمیده ۶.۷ اینچی با پنل AMOLED بوده که وضوح تصویر ۳۲۱۶ × ۱۴۴۰ پیکسل و کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس را ارائه می‌دهد. با پردازشی این گوشی نیز بر دوش تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود و از سریع‌ترین فناوری‌ها مانند رم LPDDR5X با حافظه UFS 4.0 استفاده خواهد کرد. بر اساس شایعات، به نظر می‌رسد وان پلاس از هیچ چیزی در پرچمدار خود دریغ نکرده است. این گوشی در پیکربندی‌های زیر به دست کاربران خواهد رسید:

  • ۱۲ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی
  • ۱۶ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی
  • ۱۶ گیگابایت رم به همراه ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی

تصاویر لو رفته جدید از وان پلاس ۱۱

دوربین ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 سونی نیز در کنار دوربین اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری نیز ماژول دوربین سه‌گانه این گوشی را تشکیل خواهند داد. همچنین وان پلاس ۱۱ نیز دارای یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. انرژی این گوشی نیز توسط یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین شده که از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. وان پلاس ۱۱ دارای گواهی ضد آب و گردوغبار IP54 بوده که از این گوشی در برابر مقدار محدودی از گردوغبار و پاشش آب از همه جهات محافظت خواهد کرد.

وان پلاس ۱۱ در بخش نرم‌افزار با اندروید ۱۳ و رابط کاربری ColorOS 13.0 در چین معرفی خواهد شد. این گوشی که ۲۰۵ گرم وزن خواهد داشت، در دو رنگ سبز و مشکی به فروش خواهد رسید.

افشای اوان بلاس همچنین شامل تصویری است که نشان می‌دهد داخل جعبه وان پلاس ۱۱ چه خواهد بود. در کنار گوشی، یک قاب، یک سوزن سیم کارت، یک دفترچه راهنما، یک سیم شارژ USB-C و یک آداپتور شارژ خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رضا

۱۴۰۱/۱۰/۱۰
بدترین طراحی پشت گوشی برای دوربین ها استفاده از طرح دایره یا اصطلاح چشم خرمگس هست و مانند شبهی سیاه که از یک سوراخ در حال تماشا هستند.