خانهاخبار
با ۴ ویژگی جدید اینستاگرام آشنا شوید

با ۴ ویژگی جدید اینستاگرام آشنا شوید

بروزرسانی جدید شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده که در آن ۴ قابلیت و ویژگی جدید را شاهد هستیم. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به قابلیت‌های جدید این اپلیکیشن محبوب بیاندازیم.
۱۴۰۱/۹/۲۳

همان طور که می‌دانید، اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی معروف در دنیای امروزی به حساب می‌آید و توسعه دهندگان با علم به این موضوع، همواره آپشن‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کنند تا هیجان و جذابیت آن حفظ شود. در همین راستا امروز شاهد ارائه آپدیت جدیدی برای این اپلیکیشن هستیم که با ۴ قابلیت جدید و جذاب همراه است.

به عنوان قابلیت اول باید به Notes اشاره کنیم. به کمک این ویژگی شما می‌توانید یک متن به همراه ایموجی (تا ۶۰ کاراکتر) را با دوستان یا آشنایان خود در میان بگذارید. برای انجام این کار باید به قسمت دایرکت مراجعه کرده، یکی از دوستان را انتخاب و متن را برای او پست کنید. مانند استوری‌ها، این یادداشت‌ها هم تنها تا مدت ۲۴ ساعت در دسترس بوده، در صدر اینباکس شما قرار گرفته و سپس به صورت خودکار حذف خواهد شد. بد نیست بدانید که پاسخ فرد مورد نظر به این یادداشت‌ها در دایرکت قابل مشاهده خواهد بود.

image

تصویری از قابلیت Notes در اینستاگرام

به عنوان قابلیت دوم به سراغ Candid Stories می‌رویم. این ویژگی در مرحله آزمایشی به سر می‌برد و به وسیله آن، به کاربران یادآوری می‌شود که یک تصویر از کاری که هم اینک مشغول انجام آن هستند را بگیرند. این تصاویر تنها برای افرادی که چنین کاری را انجام دهند، قابل مشاهده خواهد بود و دیگران در صورت به اشتراک نگذاشتن چنین تصویری نمی‌توانند حتی در صورت فالو کردن شما، آن را تماشا کنند. اگر چنین قابلیتی مطابق میل شما نیست، می‌توانید آن را از قسمت تنظیمات اینستاگرام غیر فعال کنید. شرکت متا قصد دارد این ویژگی را به زودی به فیس بوک نیز اضافه کند.

image

تصویری از قابلیت Candid Stories در اینستاگرام

حالا به سراغ قابلیت Group Profiles می‌رویم. کاربران با عضویت در این ویژگی، می‌توانند پست‌ها یا استوری‌های خود را تنها با چند نفر به اشتراک بگذارند. محتوای ارائه شده در این گروه تنها برای اعضای آن قابل مشاهده خواهد بود. شما می‌توانید با لمس آیکون + و انتخاب Group Profiles یک گروه جدید ایجاد کنید.

image

تصویری از قابلیت Group Profiles در اینستاگرام

به عنوان آخرین گزینه به سراغ قابلیت Collaborative Collections می‌رویم. به این ترتیب شما می‌توانید یکی از دوستان خود را انتخاب کرده و محتوای مورد علاقه خود را با وی به اشتراک بگذارید. این کار از طریق ذخیره پست‌ها در یک کالکشن تعاملی امکان پذیر خواهد شد. این ویژگی در حال حاضر در نسخه آزمایشی بوده و در دسترس تمام کاربران نخواهد بود.

image

تصویری از قابلیت Collaborative Collections در اینستاگرام

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)