خانهاخبار
ایلان ماسک می‌خواهد تعداد کاراکتر هر توییت را به ۴۰۰۰ افزایش دهد!

ایلان ماسک می‌خواهد تعداد کاراکتر هر توییت را به ۴۰۰۰ افزایش دهد!

پس از سال‌ها درخواست کاربران و با تایید مدیر عامل توییتر ایلان ماسک، بالاخره محدودیت کارکترهای توییتر از رقم بسیار پایین قبلی به ۴۰۰۰ کارکتر تغییر خواهد کرد.
۱۴۰۱/۹/۲۱

ایلان ماسک مدیر عامل جدید توییتر، امروز در توییتر تایید کرده که بالاخره محدودیت کارکتر خود را از ۲۸۰ به ۴۰۰۰ کارکتر افزایش خواهد داد.

ماسک در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌های شایعه شده توییتر برای افزایش محدودیت کارکترها به ۴۰۰۰ عدد صحت دارد یا خیر، بدون ارایه اطلاعاتی اضافی فقط یک بله پاسخ داده است. این اپلیکیشن محبوب اجتماعی در ابتدا دارای ۱۴۰ کارکتر بود تا اینکه در سال ۲۰۱۷ به ۲۸۰ کارکتر افزایش یافت.

image

جزییات دقیق‌تر افزایش محدودیت کارکترها هنوز مشخص نیست، اما گزارش‌ها و توییت‌های قبلی ماسک نشان می‌دهد که توییتر ممکن است تقسیم زنجیره‌های طولانی متون را به چند توییت بخشی از یک رشته توییت برای کاربران آسان‌تر کند. به نظر می‌رسد افزایش کارکترها به ۴۰۰۰ عدد، این ایده را از بین می‌برد و کاربران به سادگی می‌توانند بلوک‌های طولانی‌تر متنی را در تک پست‌ها ارسال کنند.

توییتر در آخر هفته اعلام کرد که قصد دارد سرویس اشتراک آبی (Twitter Blue) خود را از روز دوشنبه دوباره راه اندازی کند، این سرویس به کاربران یک علامت آبی تایید شده و مزایای دیگری مانند توانایی ویرایش توییت‌ها و آپلود ویدیوهای با وضوح بالاتر از 1080p را ارایه می‌دهد. پس از انتقاد ایلان ماسک از کمیسیون ۳۰ درصدی اپل که از خریدهای درون برنامه‌ای گرفته می‌شود، این شرکت در اقدامی متقابل، اشتراک توییتر آبی را برای کاربران آیفون با قیمت بالاتر ۱۱ دلار در ماه قرار است عرضه کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)