خانهاخبار
تولد دو سالگی ایرپادز مکس مبارک!

تولد دو سالگی ایرپادز مکس مبارک!

ایرپادز مکس به عنوان بهترین و البته گران‌ترین ایرپاد اپل، دو ساله شد و به نظر به معرفی نسل جدید آن نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم.
۱۴۰۱/۹/۱۷

دو سال پیش در چنین روزی، اپل با هدف ورود حرفه‌ای به بازار هدفون‌های روگوشی، از محصول جدید خود با نام ایرپادز مکس رونمایی کرد.

شایعات پیرامون معرفی یک هدفون جدید و حرفه‌ای با نام AirPods Studio در سال ۲۰۲۰ به بالاترین حد خود رسید. به این ترتیب این محصول با نامی دیگر در رویدادی غیر منتظره که در تاریخ ۸ دسامبر ۲۰۲۰ برگزار شد، به صورت رسمی رونمایی و فروش آن نیز از همان روز آغاز شد. خریداران یک هفته بعد، یعنی از تاریخ ۱۵ دسامبر محصول خریداری شده را درب منزل تحویل گرفتند.

ایرپادز مکس اپل بسیاری از قابلیت‌های ایرپادهای معمول مانند چیپ H1، همگام سازی آسان، قابلیت حذف نویز فعال، قابلیت Transparency، قابلیت سوییچ اتوماتیک و سیستم Spatial Audio را درون خود جای داده بود، اما برای نخستین بار با یک ظاهر حرفه‌ای و جذاب در دسترس خریداران قرار گرفت.

افرادی که از اپل واچ استفاده می‌کنند، مطمئنا با دکمه دایره‌ای شکل Digital Crown آشنا هستند. اپل برای ایجاد یک حس نوستالژی، این دکمه را به ایرپادز مکس نیز اضافه کرد و به کمک آن می‌توانید صدای پخش موزیک‌ها را کم یا زیاد کنید. در سوی دیگر این دکمه دایره‌ای شکل، یک دکمه دیگر را می‌بینیم که برای سوییچ کردن بین حالت Transparency و حذف نویز فعال می‌توانید از آن استفاده کنید.

image

 

شرکت اپل معمولا به بسته بندی شکیل محصولات خود معروف است و کمتر کسی در دنیا را می‌شناسید که این موضوع را تحسین نکند! کوپرتینویی‌ها برای این هدفون حرفه‌ای یک کیس هوشمند جذاب را طراحی کرده‌اند که در صورت عدم نیاز به ایرپادز مکس، می‌توانید این محصول را درون آن قرار دهید.

درخواست برای سفارش ایرپادز مکس اپل پس از معرفی به قدری افزایش پیدا کرد که زمان ارسال آن تا یک ماه یا حتی بیشتر به درازا انجامید. البته این محصول از زمان عرضه با شکایت‌های زیادی در مورد قیمت بالای آن در مقایسه با دیگر محصولات همراه بوده، اما فروش آن هنوز هم ادامه داشته و برخی مواقع شاهد ارائه تخفیف ۱۰۰ دلاری برای خرید آن بوده‌ایم.

در حالی که امروز تولد دو سالگی ایرپادز مکس را تبریک می‌گوییم، اما ظاهرا اپل برنامه‌ای برای بروزرسانی و ایجاد تغییرات روی آن در نظر ندارد. در ماه می سال ۲۰۲۱ آقای مارک گرمن خبرنگار بلومبرگ با اشاره به نبودن علائمی برای بروزرسانی این محصول، یادآور شد که ممکن است اپل با ارائه رنگ‌های جدید برای این هدفون حرفه‌ای و گران قیمت، نام آن را مجددا بر سر زبان‌ها بیندازد. البته او در ماه اکتبر مدعی شد که نسخه دوم AirPods Max در سال ۲۰۲۴ به همراه درگاه USB-C معرفی و روانه بازار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)