خانهاخبار
ماسک دفتر مرکزی توییتر را برای سرکوب کارمندان به هتل تبدیل می‌کند!

ماسک دفتر مرکزی توییتر را برای سرکوب کارمندان به هتل تبدیل می‌کند!

به نظر می‌رسد ماجراهای جنجالی توییتر و ایلان ماسک پایانی ندارد و هر روز قصه‌ای تازه از آن‌ها خواهیم شنید.
۱۴۰۱/۹/۱۷

ایلان ماسک چند ساعت پس از در دست گرفتن کنترل توییتر، نشان داد که قصد دارد همه چیز را به هم بریزد! این پروسه از اخراج گسترده کارمندان آغاز شد و با غیر فعال کردن برخی ویژگی‌های این شبکه اجتماعی و بر هم زدن کدهای آن ادامه پیدا کرد. اخبار جدید حاکی از آن است که اوضاع درون توییتر اصلا خوب نیست!

خبرنگاران BBC امروز به تصاویری دست پیدا کرده‌اند که نشان می‌دهد اتاق‌های دفتر مرکزی توییتر به اتاق‌های یک هتل ارزان قیمت تبدیل شده است و اگر چنین چیزی را از تصاویر متوجه می‌شوید، مشکل از رزولوشن یا کیفیت نمایشگر شما نیست. در یکی از این تصاویر یک تخت دو نفره با کمد و دمپایی قرار دارد، در حالی که می‌توانید مبل‌هایی را ببینید که روی آن‌ها رختخواب دارد و در دو تصویر دیگر هم یک کمد لباس دیده می‌شود!

ماه گذشته، ایلان ماسک در قالب ارسال ایمیل به کارمندان خود اعلام کرد که آن‌ها باید با تمام توان خود طی ساعت‌های طولانی کار کنند. او با اشاره به مورد قبول بودن عملکردهای استثنائی اعلام کرد که ممکن است اخراج‌های بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

یکی از کارمندان توییتر به این موضوع اشاره کرد که دفتر مرکزی توییتر در حال تبدیل شدن به یک هتل است (که از تصاویر همین طور به نظر می‌رسد) و آقای اسکات وینر یکی از سناتورهای ایالات کالیفرنیا نیز اخیرا در اظهارات خود چنین گفت:

او اکنون کارمندان را مجبور به خوابیدن در دفتر مرکزی توییتر کرده است!

دپارتمان بازرسی ساختمان در ایالت سانفرانسیسکو تأیید کرده است که در حال بررسی تخلفات احتمالی در نتیجه شکایت یکی از کارمندان است و بنا بر این بدیهی است که این موارد بدون اطلاع صورت نگرفته است. البته ایلان ماسک در پاسخ به این تحقیقات، شهر سانفرانسیسکو را به دلیل حمله به شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی به دلیل فراهم کردن تخت خواب برای کارمندان خسته، مقصر دانست!

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)