خانهاخبار
زمان معرفی گوشی Moto X40 اعلام شد

زمان معرفی گوشی Moto X40 اعلام شد

موتو X40 قرار است جدیدترین پرچمدار برند موتورولا باشد که حالا زمان معرفی رسمی آن مشخص شده است. این گوشی با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل دو همراه خواهد بود.
۱۴۰۱/۹/۱۷

کمپانی موتورولا امروز اعلام کرد که در تاریخ ۱۵ دسامبر مصادف با ۲۴ آذر ماه از محصول جدید خود در کشور چین پرده برداری خواهد کرد. در این تیز تصویری که در شبکه اجتماعی چینی با نام Weibo به نمایش گذاشته شده، شاهد دو گوشی هوشمند هستیم که یکی از آن‌ها میزبان یک حفره دایره‌ای شکل در بالای نمایشگر برای قرارگیری دوربین سلفی است و دیگری از این گزینه برخوردار نیست و همین موضوع، ذهن‌ها را به سمت دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر می‌برد. متأسفانه مسئولان موتورولا اسمی از این دو محصول نبرده‌اند؛ اما از آن جا که گوشی هوشمند Edge X30 سال گذشته در همین حوالی به صورت رسمی معرفی شد، می‌‌توانیم انتظار رونمایی از Moto X40 در رویداد پیش رو را داشته باشیم.

تا به این لحظه هیچ اطلاعاتی در مورد گوشی Moto X40 اعلام نشده است، اما پیش بینی می‌شود که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به عنوان قلب تپنده آن ایفای نقش کند. چرا که اخیرا این محصول با آخرین پردازنده کمپانی کوالکام در بنچمارک انتوتو ظاهر شد.

image

تصویر منتشر شده در شبکه اجتماعی Weibo

همچنین چندی پیش یک محصول موتورولا با شماره ساخت XT2301-5 که پیش بینی می‌شود مربوط به گوشی X40 باشد، به همراه تصویر و مشخصات آن در TENNA رویت شد. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت گوشی موتو X40 با مشخصات سخت‌افزاری زیر همراه باشد:

  • نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و لبه‌های دارای انحنا
  • ۸، ۱۲ و ۱۸ گیگابایت رم
  • ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی
  • دوربین سه گانه (ترکیب سنسورهای ۵۰ + ۵۰ + ۱۲ مگاپیکسلی)
  • سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر
  • ظرفیت باتری: ۴۹۵۰ میلی آمپر ساعت

گالری تصاویر Moto X40

از سوی دیگر صحبت‌هایی در مورد گوشی موتو X40 پرو نیز به گوش می‌رسد که تصاویر رندر شده آن نیز هفته گذشته لو رفت! اما هنوز مشخص نیست آیا این محصول هم در کنار نسخه استاندارد در تاریخ ۱۵ دسامبر رونمایی خواهد شد یا خیر.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)