خانهاخبار
زمان رونمایی رسمی سری شیائومی 13 اعلام شد

زمان رونمایی رسمی سری شیائومی 13 اعلام شد

سری پرچمدار جدید شیائومی شامل دو مدل شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو تا چهار روز دیگر معرفی می‌شود.
۱۴۰۱/۹/۱۷

همانطور که می‌دانیم، نسل جدید گوشی‌های پرمیوم شیائومی موسوم به سری پرچمدار شیائومی 13 قرار بود در تاریخ 1 دسامبر مصادف با 10 آذر معرفی شود ولی به دلیل درگذشت رهبر سابق حزب کمونیست چین رویداد رونمایی این سری پرچمدار به تعویق افتاد. حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این برند چینی زمان برگزاری جدید رویداد معرفی سری شیائومی 13 را اعلام کرد. طبق اعلام رسمی شیائومی، سری شیائومی 13 در تاریخ 11 دسامبر (20 آذر) معرفی خواهد شد. به مانند همیشه، این رویداد در کشور چین برگزار خواهد شد.

رندر شیائومی 13

همراه با این گزارش، رندرهای جدیدی از شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو منتشر شده است که طراحی این دو گوشی را در همه زوایا نشان می‌دهد. طبق این تصاویر، نسخه استاندارد سری شیائومی 13 یک پرچمدار کامپکت (جمع و جور) با تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو خواهد بود. همچنین شیائومی 13 از لبه‌های تخت با پنل پشتی بدون خمیدگی بهره خواهد برد. به علاوه، این تصاویر نشان می‌دهند که شیائومی 13 در یک رنگ آبی با پنل چرمی عرضه خواهد شد.

رندر شیائومی 13 پرو

شایان ذکر است که شیائومی 13 پرو نیز از چینش دوربینی مشابه شیائومی 13 برخوردار است. البته به نظر می‌رسد به مانند نسخه پرو سری‌های قبلی شیائومی 13 پرو نیز از لنز پریسکوپی بی‌بهره خواهد بود. با این وجود، مدل پرو سری شیائومی 13 از سنسور 1 اینچی 50 مگاپیکسلی IMX989 سونی بهره خواهد برد که قبلا نیز آن را در شیائومی 12S الترا دیده بودیم.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۱/۹/۱۷
دل تو دلمون نیست واسه اومدنش?
نسخه‌ی پرو خوش‌اومدی
نسخه‌ی چرم‌تو بِرَم، برَم‌برَم، گُل‌اومدی