خانهاخبار
گوشی‌های تاشوی اوپو به زودی معرفی می‌شوند

گوشی‌های تاشوی اوپو به زودی معرفی می‌شوند

یک افشاگر مورد اعتماد با ذکر زمان رویداد شرکت اوپو، خبر از معرفی اولین سری از گوشی‌های تاشو این شرکت داده است.
۱۴۰۱/۹/۱۶

اوپو به طور سنتی هر سال در ماه دسامبر (آذر) رویدادی به نام «Inno Day» دارد. مراسمی که در آن این شرکت تمام فن‌آوری‌ها و دستاوردهای خود را معرفی می‌کند و صحنه‌ای برای عرضه محصولات جدید است.

براساس گزارش یک افشاگر مورد اعتماد، رویداد Inno Day امسال شرکت اوپو در ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) برگزار خواهد شد. یک روز بعد از آن یعنی در ۱۵ دسامبر، ما شاهد معرفی اوپو فایند N2 تاشو و اولین گوشی تاشو اوپو به سبک گلکسی زد فلیپ سامسونگ، به نام اوپو فایند N2 فلیپ خواهیم بود.

در حالی که از نام رویداد شرکت اوپو اینطور برداشت می‌شود که فقط در یک روز برگزار خواهد شد، اما این مراسم یک رویداد چند روزه است که در آن نه تنها گوشی‌های هوشمند، بلکه فن‌آوری‌های مختلفی از این شرکت را نیز شاهد هستیم. در سال ۲۰۲۰ یک گوشی مفهومی با نمایشگر قابل چرخش وجود داشت، در حالی که سال گذشته هم شاهد یک نمونه اولیه با دوربین اصلی جمع‌شدنی بودیم. همچنین معرفی در این مراسم معرفی «MariSilicon X NPU» صورت گرفت که همچنان سوال اینجاست که آیا اوپو نسخه ارتقا یافته‌ای از آن را توسعه داده است یا خیر.

در مورد فایند N2 انتظار می‌رود که سبک‌ترین گوشی تاشو افقی با وزن کمتر از ۲۴۰ گرم باشد، این یعنی ۱۵ درصد سبک‌تر از اولین اوپو فایند N که به طور قابل توجهی از نظر وزن از سایر رقبا جلوتر است. پیش‌تر هم در یک ویدیوی فاش شده از اوپو فایند N فلیپ دیده بودیم که این گوشی با صفحه نمایش تاشوی عمودی، دارای یک دوربین دوگانه است، اما در هر صورت به نظر نمی‌رسد تا برای دیدن اولین گوشی‌های تاشوی شرکت اوپو زمان زیادی انتظار نیاز باشد و به زودی شاهد این سری از گوشی‌های شرکت اوپو خواهیم که برای اولین بار پا به این عرصه گذاشته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)