خانهاخبار
مشخصات فنی نوبیا رد مجیک 8 پرو فاش شد

مشخصات فنی نوبیا رد مجیک 8 پرو فاش شد

سری رد مجیک 8 اولین سری گیمینگ مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو خواهد بود.
۱۴۰۱/۹/۱۴

همانطور که می‌دانیم، برند نوبیا در حال توسعه سری جدید گوشی‌های گیمینگ خود موسوم به رد مجیک 8 و رد مجیک 8 پرو برای عرضه در بازار چین است. در این راستا، به نظر می‌رسد سری رد مجیک 8 اولین سری گوشی‌های گیمینگ بازار خواهد بود که به تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو مجهز است. ماه گذشته نیز مدل پرو سری یعنی ر مجیک 8 پرو با شناسه مدل NX729J در لیست گواهی 3C قرار گرفت و سرعت شارژ 165 واتی آن تایید شد.

 حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، نوبیا رد مجیک 8 پرو در لیست گواهی چینی TENAA ثبت شد و برخی از مشخصات فنی آن فاش شد. البته باید اشاره کرد که اندکی پس از قرارگیری رد مجیک 8 پرو در لیست گواهی TENAA، صفحه مشخصات فنی این گوشی هوشمند از این گواهی حذف شد ولی برخی از کاربران موفق شدند قبلا از حذف کامل مشخصات فنی تصاویری از این لیست را ثبت کنند و در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک بگذارند.

طبق لیست گواهی TENAA، نوبیا رد مجیک 8 پرو از نمایشگر اولد 6.8 اینچی بهره خواهد برد که از رزولوشن تصویر 2480 در 1116 پشتیبانی می‌کند. با توجه به نمایشگر نسل قبلی این گوشی، انتظار می‌رود رد مجیک 8 پرو به لطف حاشیه نمایشگر کم و نبود ناچ حفره دوربین سلفی خود تجربه کاربری تمام صفحه را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

image

نوبیا رد مجیک 7 پرو

همانطور که اشاره شد، قلب تپنده نوبیا رد مجیک 8 پرو تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو خواهد بود. کانفیگ‌های این گوشی هوشمند شامل حافظه رم تا 16 گیگابایت و حافظه داخلی تا 1 ترابایت خواهد بود. همچنین نوبیا رد مجیک 8 پرو برای ارائه عملکرد سخت‌افزاری قدرتمند به حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 4.0 مجهز خواهد بود.

شایان ذکر است که رد مجیک 8 پرو در دو نسخه مختلف با باتری‌های 5000 میلی‌امپر ساعتی و 6000 میلی‌امپر ساعتی روانه بازار خواهد شد که از سرعت شارژ 165 واتی پشتیبانی خواهد کرد. نرم‌افزار این گوشی گیمینگ به احتمال زیاد اندروید 13 خواهد بود. پنل پشتی رد مجیک 8 پرو نیز میزبان سه دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز بر عهده دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی زیر نمایشگر خواهد بود. ابعاد و وزن رد مجیک 8 پرو نیز به ترتیب برابر با 163.98 x 76.35 x 8.9 میلی‌متر و 228 گرم خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که با توجه به قرارگیری نوبیا رد مجیک 8 پرو در لیست دو گواهی 3C و TENAA، می‌توان انتظار داشت که این گوشی گیمینگ تا انتهای ماه جاری و یا اوایل ماه ژانویه سال 2023 معرفی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)