خانهاخبار
حتی سازنده Elden Ring نیز دلیل موفقیت این عنوان را نمی‌داند!

حتی سازنده Elden Ring نیز دلیل موفقیت این عنوان را نمی‌داند!

آقای «هیدتاکا میازاکی»، کارگردان بازی Elden Ring به تازگی پس از برد یک جایزه به خبرنگاران اعلام کرده که حتی او نیز دلیل موفقیت این بازی را نمی‌داند!
۱۴۰۱/۹/۱۳

بازی محبوب Elden Ring که توسط استودیوی فرام سافت‌ور ساخته شده است؛ اخیرا موفق به کسب جایزه بزرگ مراسم Playstation Partner Awards 2022 شده که در شهر توکیو ژاپن برگزار شد. این جایزه، به دو بازی Elden Ring و Genshin Impact تعلق گرفته هر دو در آسیا تولید شده و از موفقیت چشمگیری نیز برخوردار بوده‌اند. در پایان ماه ژوئن، بازی Elden Ring توانسته تا بیش از ۱۶ میلیون نسخه فروش داشته باشد.

image

 

کارگردان این بازی یعنی «هیدتاکا میازاکی»، پس از پایان این مراسم به گفتگویی با خبرنگاران پرداخت و پس از اینکه دلیل موفقیت بی حد و مرز Elden Ring را از وی پرسیدند؛ پاسخ وی این بود که حتی او نیز از دلیل موفقیت بیش از حد این بازی بی‌خبر است!

آقای «میازاکی» در این رابطه چنین می‌گوید:

«حقیقا من خیلی به این موضوع دقت نکرده‌ام. فروش این بازی از سایر عناوین ما بسیار بیشتر بوده و من نیز دلیل موفقیت آن را نمی‌دانم. بنابراین حس می‌کنم که حتی اگر سعی در تکرار این موفقیت داشته باشم؛ باز هم نخواهم توانست تا آن را تکرار کنم.»

وی همچنین در ادامه می‌گوید که هدف اصلی آنها، ساخت بازی‌ها به روال گذشته بوده و موفقیت Elden Ring موجب تغییری در روند این استودیو نخواهد شد. آقای «میازاکی» عقیده دارد که تلاش برای بررسی دلیل موفقیت Elden Ring و سعی برای تکرار آن، ایده خوبی نخواهد بود.

image

 

آقای «میازاکی» گفته که از بازخورد مثبت کاربران و منتقدین و میزان فروش Elden Ring بسیار راضی است و این امر، موجب این خواهد شد که تیم وی در استودیوی فرام سافت‌ور نیز اعتماد به نفس بالاتری پیدا کرده و با خیال راحت به توسعه بازی‌های منحصر به فرد خود ادامه دهند.

کارگردان بازی Elden Ring در پاسخ به اینکه آیا بازخورد‌های کاربران در مورد این بازی را مطالعه کرده است یا خیر؛ چنین می‌گوید:

«مسلما من امکان خواندن تک تک نظرات کاربران درباره این بازی را ندارم و اگر بخواهم که تنها برخی از آنها را مطالعه کنم؛ حس می‌کنم که این امر قضاوت من به عنوان یک توسعه دهنده را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به همین دلیل، سعی من همواره بر این بوده که چندان خود را درگیر آنالیز بازخورد‌ها نکنم.»

image

 

در سوی دیگر، آقای «میازاکی» به موفقیت Elden Ring برای جذب بازیکنانی که تا به حال عناوین استودیوی فرام سافت‌ور را تجربه نکرده بودند نیز اشاره کرده و می‌گوید که این امر، وی را به یاد دوران انتشار بازی Demon’s Souls انداخته و حس نوستالژیکی را برای وی زنده کرده است.

image

 

شما درباره این امر چه فکر می‌کنید؟ آیا شما نیز عنوان محبوب Elden Ring را تجربه کرده یا قصد تجربه آن را در آینده دارید؟  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)