خانهاخبار
نوکیا تایید کرد که اندروید ۱۳ به گوشی‌های بیشتری از این برند می‌آید

نوکیا تایید کرد که اندروید ۱۳ به گوشی‌های بیشتری از این برند می‌آید

نوکیا در اطلاعیه‌ای نه تنها لیست اولین گوشی‌های دریافت کننده اندروید ۱۳ را اعلام کرده، بلکه این موضوع را هم گوشزد کرده که پروسه بروزرسانی اندروید ۱۲ برای تمامی گوشی‌های واجد شرایط به اتمام رسیده است.
۱۴۰۱/۹/۱۳

نوکیا اخیرا فاش کرده که مهاجرت به اندروید ۱۲ را به پایان رسانده و هر کدام از گوشی‌های هوشمند این شرکت که این آپدیت را دریافت نکرده‌اند، در آینده نیز دیگر آن را دریافت نخواهند کرد. این موضوع به همراه یک اطلاعیه عنوان شده بود که تایید می‌کرد کدام دستگاه‌ها برای اولین بار اندورید ۱۳ را دریافت خواهند کرد.

image

 

این لیست شامل نوکیا X10، نوکیا X20، نوکیا XR20، نوکیا G50 و نوکیا G11 پلاس است که همه آنها در رده گوشی‌های میان رده ارزان قیمت قرار دارند.

گوشی‌های نوکیا C31، نوکیا G60 5G و نوکیا X30 5G که در نمایشگاه سالانه IFA سال ۲۰۲۲ در برلین معرفی شدند، هیچ‌کدام در این لیست وجود ندارند، اما دلیل این امر آن است که دو مورد آخر هنوز در چین موجود نیست. این شرکت پیش‌تر برنامه‌های بروزرسانی خود را تایید کرده است و اندروید ۱۳ طبق قول نوکیا به طور قطع به این گوشی‌ها خواهد آمد.

شرکت HMD Global دارنده امتیاز نوکیا، از همان ابتدا برای تمامی گوشی‌های هوشمند خود تضمین کرده بود که تا ۲ سال بروزرسانی سیستم عامل و ۴ سال بروزرسانی بسته‌های امنیتی را برای محصولاتش فراهم کند و تا به حال نیز به قول خود عمل کرده است؛ بنابراین اگر از افرادی هستید که گوشی نوکیا خود را با اندروید ۱۱ یا ۱۲ خریداری کرده‌اید، نباید نگران آپدیت دستگاه خود به اندروید ۱۳ باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)