خانهاخبار
iOS 16.2 چه زمانی عرضه می‌شود؟

iOS 16.2 چه زمانی عرضه می‌شود؟

بروزرسانی iOS 16.2 چند ویژگی جدید را به همراه دارد که البته هنوز مشخص نیست چه زمانی نسخه عمومی آن منتشر می‌شود. این نسخه از iOS در حال حاضر در نسخه بتا قرار دارد.
۱۴۰۱/۹/۱۲

اواخر ماه اکتبر، اولین نسخه آزمایشی iOS 16.2 و آیپد او اس ۱۶.۲ در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفته و از آن زمان تا به حال، چندین نسخه آزمایشی از سوی اپل ارائه شده است. اما در حال حاضر کاربران منتظر عرضه نسخه عمومی آن بوده و تاریخ دقیق این اتفاق را نمی‌دانند.

تا به این لحظه، چهار نسخه آزمایشی از آی او اس ۱۶.۲ ارائه شده است و هنوز نوبت به نسخه Candidate نرسیده است. همچنین احتمال دارد که پیش از نسخه Candidate باز هم شاهد عرضه نسخه آزمایشی دیگری باشیم.

معمولا پیش از عرضه نسخه Candidate، بین ۵ تا ۶ نسخه آزمایشی از سوی اپل ارائه می‌شود. سال گذشته، iOS 15.2با عرضه ۴ نسخه آزمایشی و یک نسخه Candidate همراه بود و ممکن است چنین اتفاقی امسال نیز مجددا تکرار شود. به این ترتیب در هفته جاری و احتمالا در روز سه شنبه ۶ دسامبر (مصادف با ۱۵ آذر)، می‌توانیم انتظار عرضه نسخه کاندیدیت را داشته باشیم.

image

 

اگر چنین اتفاقی روی دهد، در هفته‌ای که با روز دوشنبه ۱۲ دسامبر آغاز خواهد شد، می‌توانیم منتظر عرضه نسخه عمومی iOS 16.2 باشیم. اما اگر پای نسخه آزمایشی دیگری در میان باشد، هفته‌ای که با روز دوشنبه ۱۹ دسامبر آغاز می‌شود، برای این اتفاقی در نظر گرفته خواهد شد. اما این هفته موعد Hanukkah و نزدیک به کریسمس است.

سال گذشته، چهارمین نسخه آزمایشی iOS 15.2 در تاریخ ۲ دسامبر، نسخه Candidate در تاریخ ۷ دسامبر و نسخه عمومی این سیستم عامل در تاریخ ۱۳ دسامبر در دسترس کاربران قرار گرفت.

آقای مارک گرمن پیش‌تر پیش بینی کرده بود که نسخه عمومی آی او اس ۱۵.۲ اواسط ماه دسامبر عرضه می‌شود که این پیش بینی با هفته آغاز شده با تاریخ ۱۲ دسامبر کاملا همخوانی دارد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)