خانهاخبار
اوپو فایند N2 فلیپ در تصویر رندری جدیدی دیده شد

اوپو فایند N2 فلیپ در تصویر رندری جدیدی دیده شد

گوشی تاشو صدفی اوپو احتمالا در طی رویداد INNO Day معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۹/۱۲

همانطور که می‌دانیم، اوپو احتمالا قرار است میانه‌ ماه جاری میلادی و در طی رویداد فناوری سالانه INNO Day 2022 از نسل جدید گوشی تاشو فولد خود موسوم به اوپو فایند N2 رونمایی کند. همچنین شایعه شده است که همراه با این گوشی تاشو، یک محصول تاشو دیگر به نام اوپو فایند N2 فلیپ نیز معرفی خواهد شد که رقیب مستقیم گلکسی زد فولد 4 محسوب می‌شود. اوپو فایند N2 فلیپ چند روز پیش در ویدئویی دیده شد و حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصویر رندری جدیدی از این گوشی هوشمند شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته شده است.

طبق این تصویر رندری، اوپو فایند N2 فلیپ در پنل پشتی خود میزبان دو دوربین است که به صورت عمودی در زیر هم قرار گرفته‌اند و شایعه شده است شامل دو سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی و لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی IMX355 سونی خواهند بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

image

شایان ذکر است نمایشگر کاور اوپو فایند N2 فلیپ را می‌توان برجسته‌ترین ویژگی آن دانست چرا که در مقایسه با نمایشگر کاور دیگر گوشی‌های تاشو فلیپ بازار از اندازه بزرگ‌تری بهره می‌برد. در این راستا، دیروز گزارشی منتشر شد مبنی بر این که اوپو فایند N2 فلیپ از نمایشگر کاور 3.3 و یا 3.4 اینچی برخوردار خواهد بود. نمایشگر اصلی این گوشی تاشو نیز احتمالا 6.8 اینچی خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که قلب تپنده اوپو فایند N2 فلیپ تراشه دایمنسیتی 9000 پلاس خواهد بود که انرژی موردنیاز آن توسط باتری 4300 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 44 واتی تامین خواهد شد. خوشبختانه شایعات ادعا کرده‌اند که اوپو فایند N2 فلیپ بر خلاف نسل قبلی گوشی تاشو این برند چینی روانه بازارهای جهانی خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که آیا اوپو فایند N2 نیز برای بازارهای بین‌المللی عرضه خواهد شد و یا تنها به بازار چین محدود خواهد ماند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)