خانهاخبار
امنیت تشخیص اثر انگشت محصولات سامسونگ تا ۲۰۲۵ افزایش خواهد یافت

امنیت تشخیص اثر انگشت محصولات سامسونگ تا ۲۰۲۵ افزایش خواهد یافت

سامسونگ بدون شک حالا یکی از بهترین سنسورهای اثر انگشت در بین گوشی‌ها را دارد اما قرار است در این زمینه بیش از پیش پیشرفت کند.
۱۴۰۱/۹/۱۲

به گزارش وب سایت Sam Mobile، مهندسان سامسونگ در تلاش هستند تا امنیت سنسور اثر انگشت خود را نسبت به گذشته افزایش دهند. یکی از مواردی که در این زمینه بهبود پیدا خواهد کرد، افزایش سطح خواهد بود و به این ترتیب کاربران می‌توانند چند انگشت را به صورت همزمان روی محل مربوطه قرار داده و به این ترتیب سیستم اسکن چندگانه اقدام به تشخیص اثر انگشت آن‌ها خواهند کرد. آقای Deter May مدیر عامل شرکت فرانسوی ISORG که در حوزه ساخت سنسورهای اثر انگشت برای گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند، در مصاحبه جدید خود اعلام کرده است که سامسونگ از این تکنولوژی در محصولات جدید خود استفاده خواهد کرد.

مسئولان سامسونگ اخیرا مدعی شدند که سنسور یاد شده که با عنوان All-in-One Sensing از آن یاد می‌شود، در نسل دوم پنل‌های OLED این کمپانی دیده خواهد کرد. استفاده از سه انگشت همزمان برای ورود به گوشی هوشمند، باعث می‌شود تا امنیت دیوایس شما ۲.۵ میلیارد برابر افزایش پیدا کند. از این طریق کل بخش پایینی نمایشگر می‌تواند به سنسور اثر انگشت اختصاص پیدا کند.

image

 

آقای May مدعی شده است که سامسونگ در سال ۲۰۲۵ از نسل دوم پنل‌های OLED خود که به این ویژگی مجهز هستند، پرده‌برداری خواهد کرد. وی در مصاحبه خود با وب سایت OLED inc اعلام کرد از آن جا که اپل به سمت تکنولوژی تشخیص چهره متمایل شد هاست، بعید به نظر می‌رسد که قصد بازگشت به این قابلیت را داشته باشد. به این ترتیب سامسونگ نه تنها اولین شرکتی خواهد بود که از ویژگی اسکن چند اثر انگشت به صورت همزمان در محصولات خود استفاده خواهد کرد، بلکه تنها سردمدار در این حوزه شناخته خواهد شد.

در حال حاضر بسیاری از افراد تصور می‌کنند که سیستم تشخیص اثر انگشت فوق العاده امن بوده و از آن برای پرداخت‌های خود از طریق سامسونگ پی یا گوگل پی استفاده می‌کنند. اما تصور کنید سیستم تشخیص ۳ اثر انگشت به صورت همزمان و افزایش امنیت ۲.۵ میلیارد برابری چگونه خواهد بود!

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)