خانهاخبار
گلکسی A14 گواهی FCC را دریافت کرد و یک قدم به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شد

گلکسی A14 گواهی FCC را دریافت کرد و یک قدم به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شد

میان‌رده جدید سامسونگ با باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی و دو نسخه تراشه مختلف عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۹/۱۱

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ قصد دارد میان‌رده جدیدی به نام گلکسی A14 را معرفی کند که اخیرا نیز در دو گواهی NBTC و BIS دیده شد و برخی از مشخصات فنی آن نیز در طی لیست بنچمارک گیک‌بنچ فاش شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گلکسی A14 در لیست گواهی FCC قرار گرفت و موفق به ثبت آن شد. با دیده شدن این میان‌رده در لیست این گواهی آمریکایی، به نظر می‌رسد گلکسی A14 به زودی معرفی خواهد شد.

طبق این گزارش، گلکسی A14 با شناسه مدل SM-A146PN در گواهی FCC لیست شده است. براساس اطلاعات موجود در گواهی FCC، گلکسی A14 از باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 15 واتی بهره خواهد برد. همچنین لیست FCC تایید کرد که میان‌رده جدید سامسونگ از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، گلکسی A14 همراه با وای‌فای با باند دوگانه و پشتیبانی از دو سیم کارت روانه بازار خواهد شد.

image

رندر گلکسی A14 5G

شایان ذکر است رندرهای منتشر شده از گلکسی A14 ناچ قطره‌ای و دوربین سه‌گانه آن را نشان می‌دهند. به علاوه، این رندرها تایید می‌کنند که گلکسی A14 از طراحی مشابه نسل قبلی خود یعنی گلکسی A13 بهره خواهد برد. شایعات پیشین نیز اذعان داشته‌اند که این میان‌رده جدید از نمایشگر 6.8 اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس و سنسور اثر انگشت کنار بدنه برخوردار خواهد بود. پنل پشتی گلکسی A14 میزبان دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود و نمایشگر آن نیز دوربین 13 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. نرم‌افزار گوشی جدید سامسونگ نیز اندروید 13 بر پایه رابط کاربری One UI 5.0 خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد برخی از گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که گلکسی A14 در دو نسخه متفاوت با سخت‌افزار مختلف عرضه خواهد شد. طبق این گزارش‌ها، بازار آمریکایی شمالی نسخه تراشه دایمنسیتی 700 را دریافت خواهد کرد در حالی که مدل تراشه اگزینوس روانه دیگر بازارها خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)