خانهاخبار
فهرست بازی های برتر کنسول بازی

فهرست بازی های برتر کنسول بازی

با ما همراه باشید تا فهرست بازی های برتر کنسول بازی را به شما معرفی کنیم. البته باید بگوییم برخی از بازی‌ها در هر دو کنسول بازی ایکس باکس و پلی استیشن یکسان است
۱۴۰۱/۹/۹

آیا سرگرمی شما هم برای رفع خستگی و گذراندن اوقات فراغت، بازی با کنسول بازی است؟ آیا می‌خواهید با بهترین بازی‌های کنسول‌های بازی آشنا شوید و آنها را تجربه کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا فهرست بازی های برتر کنسول بازی را به شما معرفی کنیم. البته باید بگوییم برخی از بازی‌ها در هر دو کنسول بازی ایکس باکس و پلی استیشن یکسان است. اما برخی از آنها فقط برای یکی ساخته شده است پس می‌توان گفت یکی از تفاوت پلی استیشن و ایکس باکس ، بازی‌های ارائه شده برای آنهاست.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

image

 

1.      بازی Red Dead Redemption

یکی از محبوب ترین بازی‌های ارائه شده برای کنسول‌ها، بازی Red Dead Redemption است. این بازی برای هر دو کنسول پلی استیشن و ایکس باکس ارائه شده است. این بازی یکی از باکیفیت‌ترین بازی‌ها از نظر گرافیکی توجه به جز‌ئیات است. در این بازی می‌توانید همزمان ماهیگیری، تیراندازی، نبرد تن به تن، شنا کردن و ... را تجربه کنید. این بازی در دسته بازی‌های اکشن جهان باز یا Open World قرار دارد و داستان زندگی مرد غربی را روایت می‌کند.

2.      بازی Mortal Kombat

یکی از بازی‌های اکشن کنسول‌های بازی مورتال مکبت است. در این بازی یک داستان کلی وجود دارد. اما علاوه بر آن برای هرکدام از شخصیت‌های بازی یک داستان و محتوای خاص تولید شده است که در زمان بازی برای شما روایت می‌شود. در این بازی 34 کاراکتر مختلف وجود دارد. با گذراندن مراحل مختلف می‌توانید تعداد این شخصیت‌ها را بیشتر کنید. از طرفی با انتخاب هر شخصیت و مراحل دلخواه، می‌توانید با حریفان مختلف مبارزه کنید.

این بازی در سبک بازی‌های اکشن و خشن‌ ارائه شده برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر است در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم کودکان زیر 15 سال آن را استفاده نکنند. در این سری بازی‌ها می‌توانید فنون مختلف رزمی را با شخصیت‌های محبوب بازی مثل جکس، جانی کیج، سونیا بلید، ساب-زیرو، ریدن و ... به اجرا درآورید.

3.      بازی Assassin’s Creed Odyssey

بازی Assassin’s Creed Odyssey یکی از بهترین بازی‌های مشترک بین پلی استیشن و ایکس باکس است. در این بازی شما می‌توانید بین شخصیت‌های Alexios و  Kassandra یکی را به دلخواه خود انتخاب کنید. این بازی نمایش دهنده دوران یونان باستان است. این بازی در ژانر اکشن قرار می‌گیرد. در طی بازی شما مبارزات مختلفی در دریا و خشکی را تجربه می‌کنید. این بازی نیز از گرافیک بالایی برخوردار است و با یک تلویزیون  فول اچ دی یا فورکی می‌توانید تمام جزئیات را به وضوح احساس کنید. این بازی نیز در زمره بازی‌های جهان باز قرار می‌گیرد و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

image

 

4.      بازی  Monster Hunter: World

اگر به بازی‌های اکشن و نقش آفرینی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما بازی Monster Hunter: World را امتحان کنید. این بازی در هر دو مدل ایکس باکس و پلی استیشن مشترک است و طرفداران هردو کنسول می‌توانند از آن استفاده کنند.

در این بازی شما باید با سلاح‌های مختلف که در اختیارتان قرار می‌گیرد، هیولاهای بازی را بکشید؛ سپس سلاح‌های جدید بسازید تا بتوانید هیولاهای دیگر را بکشید.

5.      بازی FIFA  و PES

اگر شما هم از عاشقان بازی‌های فوتبالی هستید و می‌خواهید به صورت دو نفره یا گروهی بازی کنید، بهترین گزینه برای شما بازی FIFA  و PES است. این بازی‌ها نیز در هر دو کنسول ایکس باکس و پلی استیشن مشترک است. در نتیجه می‌توانید در هردو کنسول از آنها استفاده کنید. دراین بازی‌ها می‌توانید به کمک دو دسته یا بیشتر با افراد دیگر به صورت رودررو یا گروهی بازی کنید.

6.      بازی Forza Horizon

چنانچه  از کنسول‌های بازی ایکس باکس استفاده می‌کنید و به بازی‌های ماشینی و رانندگی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Forza Horizon را امتحان کنید. این بازی شبیه سازی جاده‌های مکزیک است و در آن می‌توانید مسابقات مختلفی در جاده، مسیرهای خاکی و گل آلود، مسابقات کراس با تم آفرود، مسابقات خیابانی و ... انجام دهید.

در این بازی می‌توانید از بین ماشین‌های مدل مختلفی که وجود دارد، یکی را به دلخواه خود انتخاب کنید. علاوه بر این در بازی Forza Horizon به صورت پیش فرض شبیه سازی قسمت‌های مختلفی مثل کنترل پایداری (Stability Control)، کنترل کشش (Traction Control)، فرمان  (Steering) و ترمز (Braking) فعال است. اگر تمایل دارید می‌توانید این حالت‌ها را غیر فعال کنید تا در اثر کنترل دستی آنها، لذت بازی برای شما دو چندان شود.

image

7.      بازی Gran Turismo Sport

اگر از کاربران کنسول بازی پلی استیشن هستید و به بازی‌های ماشینی علاقه دارید، نباید از بازی  Gran Turismo Sport غافل شوید. در این بازی می‌توانید از بین 177 اتومبیل و 19 محل مسابقه‌ای که در بازی طراحی شده است، یکی را انتخاب و بازی را شروع کنید.

8.      بازی GTA V

بازی GTA V یا همان Grand Theft Auto V را می‌توان به عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های کنسول بازی و کامپیوتری معرفی کرد. این بازی در سبک بازی‌های ماجراجویی قرار گرفته و امکان بازی آنلاین آن با کاربران دیگر وجود دارد.

این بازی یکی از اعتیادآورترین بازی‌های تاریخ است و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. داستان این بازی در سن آندریاس (جنوب کالیفرنیا) رخ می‌دهد. در این بازی می‌توانید همزمان لذت شناکردن، تیر اندازی، رانندگی و ماموریت‌های مختلف را تجربه کنید.

این بازی نیز در دسته بازی‌های جهان باز قرار می‌گیرد و می‌توانید از بین شخصیت‌های Michael، Franklin و Trevor یکی را انتخاب کنید.

در این مطلب سعی کردیم فهرست 8 بازی محبوب بین کاربران کنسول بازی را به شما معرفی کنیم. اما فهرست بازی‌های برتر کنسول بازی به این لیست ختم نمی‌شود و می‌توانید از نظر ویژگی‌های مختلفی مثل بازی‌های اکشن، ورزشی، فکری و ... بهترین بازی‌ها را معرفی کنید.

از نظر شما کدام بازی را می توان به این فهرست اضافه کرد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

دانا

۱۴۰۱/۱۲/۲
وقت همه بخیر
از بازی های برتر کنسول، حالا چه ایکس باکس چه پلی استیشن اگه بخوام یکی هم من نام ببرم Tekken عه. یه بازی ای که راحت میشه با افراد خانواده بازی کرد. از تفاوت پلی استیشن و ایکس باکس هم میشه به کیفیتشون اشاره کرد، که به نظر من پلی استیشن کیفیتش بهتره. هرچند که خودم ایکس باکس دارم.

علی

۱۴۰۱/۹/۱۳
به نظر من بهترین بازی کنسول جی تی ایه. من که اصلا برای همین GTA پی اس فور خریدم