خانهاخبار
اپل به طور رسمی از اپلیکیشن +Oceanic برای اپل واچ الترا رونمایی کرد

اپل به طور رسمی از اپلیکیشن +Oceanic برای اپل واچ الترا رونمایی کرد

اپل واچ الترا که ساعت هوشمند مقاوم شرکت اپل به حساب می‌آید؛ به تازگی اپلیکیشن +Oceanic که آن را تبدیل به یک کامپیوتر غواصی می‌کند را دریافت کرده است.
۱۴۰۱/۹/۸

ساعت هوشمند اپل واچ الترا که در ماه سپتامبر توسط اپل معرفی شد؛ نسخه‌ای مقاوم از اپل واچ بوده که با تمرکز ویژه‌ای روی ورزشکاران حرفه‌ای طراحی شده است. یکی از نخستین بخش‌های دیده شده در تیزر اپل واچ الترا، استفاده از این ساعت هوشمند در حین غواصی بوده که دمای آب و عمق کاربر را نمایش می‌داد. در امروز، شرکت اپل سرانجام به طور رسمی از اپلیکیشن Oceanic+ که این ساعت هوشمند را تبدیل به یک کامپیوتر غواصی می‌کند؛ رونمایی کرده است.

image

 

اپلیکیشن Oceanic+ توسط شرکت Huish Outdoors و در همکاری با اپل ساخته شده است. این اپلیکیشن، به کاربران اجازه می‌دهد تا به اطلاعات گسترده‌ای برای غواصی دسترسی پیدا کنند. اپل واچ الترا، توان این را داشته که تا عمق ۴۰ متری به زیر آب رفته و از سنسور‌های مخصوص عمق و دمای آب خود جهت جمع آوری اطلاعات بیشتر استفاده می‌کند.

این اپلیکیشن توجه زیادی به سلامت کاربر داشته و در صورتی که غواص با سرعت بسیار زیادی به سمت پایین یا بالا برود؛ به وی هشدار خواهد داد. Oceanic+ همچنین زمان باقی مانده تا رسیدن به سطح آب را نمایش داده و پیش از شروع غواصی، مواردی چون جزر و مد، دمای آب، شدت امواج و میزان وضوح دید را به کاربر اطلاع می‌دهد.

image

 

اپلیکیشن Oceanic+ از موتور بازخورد لرزشی و نمایشگر با روشنایی مثال زدنی اپل واچ الترا برای دادن اطلاعات حیاتی به کاربر استفاده می‌کند. با وجودی که نسخه رایگان و محدودتری از این نرم افزار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد؛ برای استفاده از همه ویژگی‌های آن باید هزینه‌ای جهت اشتراک بپردازید.

قیمت سرویس Oceanic+ برای یک روز معادل با ۵ دلار، در هر ماه معادل با ۱۰ دلار و برای یک سال معادل ۸۰ دلار است. امکان تهیه لایسنس خانوادگی برای این سرویس به قیمت ۱۳۰ دلار در سال نیز وجود داشته که اجازه می‌دهد تا چند کاربر به صورت همزمان از آن استفاده کنند. برای دسترسی به اپلیکیشن Oceanic+، باید یک اپل واچ الترا داشته باشید که از سیستم عامل WatchOS 9.1 استفاده کرده و آیفون شما نیز باید از سری آیفون 8 یا جدیدتر و دارای iOS 16.1 باشد.

 

درباره این سرویس و کاربرد‌های آن چه می‌اندیشید؟ با توجه به اینکه چنین اپلیکیشنی تنها برای طیف خاصی از کاربران مفید است؛ آیا هزینه گزاف اشتراک آن را عقلانی می‌دانید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)