خانهاخبار
موتو X40 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو ماه دسامبر از راه خواهد رسید

موتو X40 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو ماه دسامبر از راه خواهد رسید

مدیرعامل بخش موبایل برند لنوو در گزارش جدید خود اعلام کرد که پرچمدار جدید موتورولا تا ماه بعد میلادی معرفی می‌شود.
۱۴۰۱/۹/۸

از زمانی که تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو به صورت رسمی معرفی شد، برندهای مختلف صنعت موبایل اعلام کرده‌اند که پرچمدارهای جدید آن‌ها با قوی‌ترین تراشه کوالکام همراه خواهند بود. برای مثال، ویوو X90 پرو پلاس که چندی پیش معرفی شد لقب اولین گوشی هوشمند رونمایی شده با تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو بازار را به خود اختصاص داد. بعد از ویوو، برندهای شیائومی و IQOO نیز به زودی به جمع پرچمدارهای مجهز به تراشه پرچمدار کوالکام می‌پیوندند.

در همین راستا، موتورولا نیز دست به کار شد و اخیرا اعلام کرد که پرچمدار جدید این برند موسوم به موتو X40 نیز از تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو بهره خواهد برد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، زمان تقریبی معرفی و رونمایی این پرچمدار جدید به صورت رسمی اعلام شده است که به ماه دسامبر سال جاری میلادی اشاره دارد.

image

موتو X40 در گواهی TENAA

مدیرعامل بخش موبایل برند لنوو، آقای چن جین، در پستی که در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته است رسما اعلام کرد که موتو X40 در ماه دسامبر میلادی در چین معرفی خواهد شد. البته در گزارش این مقام مسئول برند لنوو تاریخ دقیق این رونمایی مشخص نشده است ولی انتظار می‌رود موتو X40 در نیمه اول ماه دسامبر معرفی شود. آقای چن جین همچنین تایید کرد که پرچمدار جدید موتورولا به گواهی ضدآب و گرد و غبار IP68 نیز مجهز خواهد بود.

شایان ذکر است که آقای جین قبلا با به اشتراک‌گذاری تصویری از بنچمارک آنتوتو پرچمدار جدید موتورولا اعلام کرده بود که موتو X40 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو عرضه خواهد شد. نتایج به دست آمده در بنچمارک آنتوتو به روشنی نشان دادند که تراشه پرچمدار کوالکام عملکردی بهتری در مقایسه با تراشه دایمنسیتی 9200 دارد چرا که اسنپدراگون 8 نسل دو موفق به کسب امتیاز کلی 1312901 شد در حالی که سخت‌افزار مدیاتک به امتیاز 1266101 دست یافت.

image

موتو X30

براساس گزارش‌های پیشین، موتو X40 به نمایشگر 6.67 اینچی اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و عمق رنگ 10 بیتی مجهز خواهد بود. این نمایشگر که از لبه‌های خمیده بهره می‌برد در خود سنسور اثر انگشت را نیز جای داده است. کانفیگ‌های پرچمدار موتورولا احتمالا تا حافظه رم 18 گیگابایت LPDDR5x و حافظه داخلی تا 512 گیگابایت خواهد بود. نرم‌افزار این گوشی نیز اندروید 13 بر پایه رابط کاربری MY UI 5.0 خواهد بود.

منبع تغذیه موتو X40 باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی است که از شارژ 68 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. به علاوه، موتو X40 از دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز بر عهده دوربین 60 مگاپیکسلی خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)