خانهاخبار
God of War Ragnarok توانست تا به رکورد سریع‌ترین فروش در بین بازی‌های انحصاری پلی استیشن دست پیدا کند!

God of War Ragnarok توانست تا به رکورد سریع‌ترین فروش در بین بازی‌های انحصاری پلی استیشن دست پیدا کند!

شرکت سونی به تازگی اعلام کرده که بازی God of War Ragnarok موفق شده تا رکورد سریع‌ترین فروش در بین بازی‌های انحصاری پلی استیشن را به خود اختصاص دهد.
۱۴۰۱/۹/۳

شرکت سونی به تازگی اعلام کرده که بازی God of War Ragnarok موفق شده تا رکورد سریع‌ترین فروش در بین بازی‌های انحصاری پلی استیشن را به خود اختصاص دهد. پلی استیشن که این دستاورد را در صفحه توییتر خود اعلام کرده است؛ می‌گوید که ۵.۱ میلیون نسخه از این بازی در هفته اول انتشار آن فروش رفته‌اند.

image

 

عدد اعلام شده، احتمالا مربوط به نسخه‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 این بازی بوده و شامل فروش فیزیکی و دیجیتالی این عنوان می‌شود. این دستاورد برای پلی استیشن و سری God of War، بسیار چشمگیر است؛ زیرا در این مدت حتی عناوین مورد انتظار و محبوبی چون The Last of Us – Part II نیز موفق به دستیابی به چنین رکوردی نشدند.

جهت مقایسه، عنوان پیشین در این سری یعنی God of War (2018)، تا به امروز موفق شده تا روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پی سی معادل ۲۳ میلیون نسخه فروش داشته باشد. در ماه اکتبر سال ۲۰۲۱، حدود ۱۹.۵ میلیون نسخه از این بازی فروش رفته بود؛ اما پس از عرضه آن بر روی پی سی، مخاطبین آن گسترده‌تر شده و فروش این عنوان افزایش یافت. God of War همچنین پرفروش‌ترین بازی منتشر شده توسط پلی استیشن بر روی پی سی بود و به احتمال زیاد، در آینده شاهد انتشار God of War Ragnarok بر روی پی سی نیز خواهیم بود.

God of War Ragnarok توانست تا با واکنش‌های بسیار خوبی از سوی گیمر‌ها و منتقدین روبرو شده و در کنار عنوان Elden Ring، به جدی‌ترین مدعی بهترین بازی سال ۲۰۲۲ تبدیل شود. در این عنوان، شاهد دست و پنجه نرم کردن «کریتوس» با خدایانی چون «تور»، «اودین» و «هایمدال» از اساطیر اسکاندیناویایی هستیم.

image

 

درباره بازی God of War Ragnarok و دستیابی آن به رکورد سریع‌ترین فروش در بین بازی‌های انحصاری پلی استیشن چه فکر می‌کنید؟ آیا از طرفداران قدیمی این سری هستید یا تنها نسخه‌های جدید آن را بازی کرده‌اید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)