خانهاخبار
گوشی میان رده اوپو A1 پرو با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در تاریخ ۲۵ آبان معرفی می‌شود

گوشی میان رده اوپو A1 پرو با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در تاریخ ۲۵ آبان معرفی می‌شود

شرکت اوپو به تازگی با انتشار تیزر‌هایی رسمی، تاریخ رونمایی از گوشی میان رده بعدی خود با نام اوپو A1 پرو را اعلام کرده است.
۱۴۰۱/۸/۲۳

شرکت اوپو به تازگی اعلام کرده که گوشی میان رده جدید خود را در تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) معرفی خواهد کرد. این شرکت، تیزر‌هایی را نیز از این گوشی که اوپو A1 پرو نام دارد؛ منتشر کرده که به حاشیه‌های بسیار کم نمایشگر گوشی، نرخ نوسازی آن و همچنین رزولوشن دوربین اصلی دستگاه اشاره می‌کنند.

دوربین اصلی این گوشی، ۱۰۸ مگاپیکسلی بوده و توسط یک دوربین دیگر نیز همراهی خواهد شد که به احتمال زیاد، یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است. در بخش نمایشگر اوپو A1 پرو، شاهد نمایشگری خمیده با زاویه ۵۶ درجه هستیم و دوربین سلفی نیز درون یک پانچ هول قرار گرفته است.

 

اوپو تایید کرده که نمایشگر این گوشی از نوع اولد بوده و نرخ نوسازی آن نیز ۱۲۰ هرتزی است. حاشیه پایینی نمایشگر اوپو A1 پرو، تنها معادل با ۲.۳۲ میلی متر بوده و نشان می‌دهد که اوپو بیشتر تمرکز خود را روی طراحی این محصول قرار داده است.

متاسفانه، این شرکت هنوز اطلاعات بیشتری مانند قیمت، نوع چیپست یا رزولوشن نمایشگر این گوشی را اعلام نکرده و به نظر می‌رسد که باید تا روز ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) و معرفی رسمی این گوشی صبر کنیم. درباره گوشی جدید و میان رده اوپو چه می‌اندیشید؟ آیا طراحی این محصول، نظر شما را به خود جلب کرده است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)