خانهاخبار
آنر تیزری را از گوشی تاشو مجیک Vs منتشر کرد

آنر تیزری را از گوشی تاشو مجیک Vs منتشر کرد

شرکت آنر در امروز تیزری را منتشر کرده که نشان می‌دهد پرچمدار جدید آنها، یک گوشی تاشو به نام آنر مجیک Vs است.
۱۴۰۱/۸/۱۹

شرکت آنر چندی پیش وعده رونمایی از پرچمدار جدید خود را در تاریخ ۲۳ نوامبر (۲ آذر) داده بود. این شرکت حالا تیزری را از پرچمدار جدید خود منتشر کرده که نشان می‌دهد این محصول، یک گوشی تاشو به نام آنر مجیک Vs است. به گفته مدیر بخش اروپای شرکت آنر، این گوشی محدود به بازار کشور چین نبوده و نسخه جهانی آن نیز عرضه خواهد شد.

image

 

تیزر منتشر شده از آنر مجیک Vs، نشانگر این بوده که تفاوت چندانی میان این گوشی و نسل پیشین آن وجود ندارد. اینطور که به نظر می‌رسد؛ حاشیه‌های گوشی در این نسل حالتی تخت پیدا کرده و مانند گذشته منحنی نیستند. متاسفانه، در این تیزر سیستم دوربین گوشی مشخص نیست؛ اما می‌توان دید که نمایشگر گوشی از نوع پانچ هول یا حفره دار بوده و دوربین سلفی را درون خود جا داده است.

آنر تا به حال جزئیات بیشتری را از سخت افزار این گوشی منتشر نکرده است؛ اما به احتمال زیاد، در روز‌های آتی شاهد انتشار تیزر‌های بیشتری از این گوشی تاشو خواهیم بود. به ادعای شایعات، این گوشی احتمالا از چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول استفاده می‌کند.

در مورد گوشی تاشوی جدید آنر چه می‌اندیشید؟ به عقیده شما، آنر مجیک Vs می‌تواند محصول موفقی برای این شرکت در بازار گوشی‌های تاشو باشد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)