خانهاخبار
آیفون SE نسل 4 در رندرهای جدیدی ظاهر شد و طراحی آن لو رفت

آیفون SE نسل 4 در رندرهای جدیدی ظاهر شد و طراحی آن لو رفت

نسل جدید آیفون SE احتمالا طراحی مشابه آیفون XR خواهد داشت.
۱۴۰۱/۷/۲۸

شایعات زیادی اذعان داشته‌اند که نسل جدید آیفون SE در سال 2023 معرفی خواهد شد و حالا به تدریج شایعات بیشتری از این گوشی مقرون به صرفه به گوش می‌رسد. در این راستا، به تازگی گزارشی منتشر شده است که حاوی رندرهای با کیفیتی از آیفون SE نسل 4 است و طراحی آن را نشان می‌دهد.

image

این رندرها توسط افشاگری برجسته به نام جان پراسر منتشر شده است و طراحی موجود در آن‌ها براساس شایعاتی است که تا به امروز منتشر شده‌اند. البته باید اشاره کرد که رندرهای آیفون SE نسل 4 رسمی نیستند و ممکن است طراحی محصول نهایی با آنچه در این تصاویر مشخص است، متفاوت باشد. بر خلاف آیفون SE نسل 2 و نسل 3 که از طراحی مشابه آیفون 8 بهره می‌بردند، به نظر می‌رسد آیفون SE نسل 4 از طراحی آیفون XR الهام خواهد گرفت.

طبق این رندرها، حاشیه نمایشگر بالا و پایین آیفون SE نسل 4 برخلاف مدل‌های قبلی کاهش قابل توجهی خواهد داشت. به علاوه، نمایشگر این گوشی از ناچ بهره می‌برد و کلید فیزیکی هوم نیز حذف شده است. در این راستا، مدل‌های قبلی آیفون SE به کلید هوم با سنسور اثر انگشت مجهز بودند ولی شایعات اذعان داشته‌اند که آیفون SE نسل 4 به اولین گوشی اپل بدل خواهد شد که سنسور اثر انگشت آن در سمت راست بدنه قرار می‌گیرد. نمایشگر آیفون SE نسل 4 نیز با افزایشی قابل توجه به اندازه 6.1 اینچ رسیده است و دیگر خبری از نمایشگر 4.7 اینچی مدل‌های قبلی نیست.

براساس آنچه در این رندرها مشخص است، در پنل پشتی آیفون SE نسل 4 یک دوربین اصلی با فلاش LED قرار خواهد داشت. بخش پایین بدنه نیز میزبان دریچه اسپیکر و درگاه لایتنینگ خواهد بود. در سمت چپ و راست بدنه نیز به ترتیب کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا و کلید فیزیکی پاور جای گرفته است.در نهایت باید اشاره کرد که در حال حاضر اطلاعات دقیقی از مشخصات سخت‌افزاری آیفون SE نسل 4 در دسترس نیست ولی به احتمال زیاد نسل جدید گوشی مقرون به صرفه اپل از تراشه A15 و A16 بهره خواهد برد. رنگ‌بندی این گوشی نیز شامل سه رنگ سفید، مشکی و قرمز خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)