خانهاخبار
خرید گیفت کارت

خرید گیفت کارت

خرید گیفت کارت آسان و بدون دردسر کار سختی نخواهد بود اگر با راه و روش خرید این کارت اعتباری مجازی آشنا باشید...
۱۴۰۱/۷/۲۵

خرید گیفت کارت آسان و بدون دردسر کار سختی نخواهد بود اگر با راه و روش خرید این کارت اعتباری مجازی آشنا باشید. گیفت کارت که به معنی کارت هدیه است کاربرد‌های گوناگونی دارد. ممکن است بخواهید یک گیفت کارت به کسی هدیه بدهید یا اینکه برای خرید‌های مجازی مختلف خودتان به آن نیاز داشته باشید. در هر صورت بهتر است در مورد انواع گیفت کارت و کاربرد‌های آن اطلاعاتی کسب کنید. همینجا بمانید تا همه چیز را درباره انواع گیفت کارت و شرایط خرید آن به شما بگوییم. 

image

گیفت کارت ارزان را از سایت معتبر خریداری کنید

حتماً می‌دانید که گیفت کارت یک نوع اعتبار مجازی است که شرکت‌ها و کمپانی‌های مختلف آن را به صورت کارت صادر می‌کنند. به‌وسیله‌ی گیفت کارت می‌توانید خرید‌های گوناگونی را در دنیای دیجیتال انجام دهید. این کارت مجازی غیر قابل انتقال به صورت یک کد در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد. کد‌های گیفت کارت جایگزین پول نقد هستند و شما می‌توانید به وسیله‌ی آن تراکنش‌هایی مختلفی مثل خرید بازی، فیلم، موزیک و غیره را انجام دهید.

هزینه‌ای که بابت خرید گیفت کارت پرداخت می‌کنید تعیین‌کننده‌ی مقدار اعتبار آن است. برای مثال شما می‌توانید یک گیفت کارت ۵ دلاری یا ۱۰ دلاری خریداری کنید و به اندازه‌ی ۵ یا ۱۰ دلار از پلتفرم مخصوص آن گیفت کارت خرید کنید.

توجه داشته باشید که برای خرید از پلتفرم‌های مختلف ضروری است که گیفت کارت مخصوص آن پلتفرم را تهیه نمایید. برای مثال اگر قصد خرید از فروشگاه اپل را دارید، ابتدا باید گیفت کارت اپل را خریداری کنید. همچنین برای خرید از فروشگاه سونی به گیفت کارتPSN نیاز خواهید داشت. برای خرید از پلتفرم استیم نیز اولین اقدام خرید گیفت کارت استیم است.

اکنون که می‌دانید گیفت کارت چیست بهتر است در مورد روش خرید گیفت کارت‌های مختلف هم اطلاعاتی داشته باشید در ادامه به معرفی و شرایط خرید انواع گیفت کارت پرداخته‌ایم. پس لطفاً تا پایان این این مطلب کوتاه ما را همراهی کنید.

گیفت کارت اپل چیست

گیفت کارت اپل یک کارت هدیه مجازی مخصوص شرکت اپل است. همانطور که ذکر کردیم شما می‌توانید با خرید گیفت کارت اپل از فروشگاه‌های مخصوص اپل همچون اپل استور (apple Store)، آیتونز، آی بوک استور و فروشگاه مک اپ یا mac store خرید کنید. اگر می‌خواهید بدانید خرید گیفت کارت آیتونز یا گیف کارت اپل چگونه است ادامه همین مطلب را با دقت بخوانید. 

 

image

چگونه گیفت کارت اپل بخریم ؟

مثل هر خرید دیگری برای خرید گیفت کارت اپل هم باید به فروشگاه مراجعه کنیم. به دلیل اینکه گیفت کارت یک کالای مجازی است بهترین و شاید تنها راه، خرید گیفت کارت از سایت است.
البته که سایت‌های مختلفی در این زمینه فعالیت دارند، اما شما باید بهترین و ارزان‌ترین سایت خرید گیفت کارت را پیدا کنید. در این صورت علاوه بر اینکه از عرضه‌کنندگان کلاهبردار در‌امان خواهید، بلکه محصول خود را در اسرع وقت و به صورت آنی دریافت می‌کنید.
در مرحله بعدی یعنی پس از یافتن بهترین و ارزان‌ترین سایت فروش گیفت کارت باید مبلغ مورد نیازتان را انتخاب کنید و یک گیفت کارت با همان مبلغ خریداری کنید. پس از تعیین میزان شارژ گیفت کارت حالا باید مبلغ ریالی آن که شامل دستمزد سایت عرضه‌کننده نیز می‌شود را به صورت اینترنتی پرداخت نمایید. در نهایت اینکه سایت عرضه‌کننده موظف است در زمان تعیین شده کد گیفت کارت را به شما تحویل دهد..


خرید گیفت کارت استیم

احتمالاً راجع به شبکه استیم مطالبی شنیده باشید و می‌دانید که استیم یک شبکه اجتماعی مخصوص گیمر‌ها است که در آن بازی و سرگرمی می‌پردازند. احتمال قوی‌تر آنکه خودتان از کاربران استیم هستید و قصد خرید گیفت کارت استیم را دارید. خرید این کارت هم آسان است و تنها کافیست مکان مناسب برای خرید را پیدا کنید. اما در شبکه‌ی استیم چه چیز‌هایی را می‌توانید بخرید؟ پاراگراف بعدی مربوط به این مطلب است.
در شبکه‌ی استیم بازی‌های معروف دنیا همچون بازی‌های مک، PC و لینوکس به فروش می‌رسد. گیمر‌های حرفه‌ای و مبتدی در این شبکه حضور پیدا می‌کنند و از طریق آن به انواع بازی‌های پولی و رایگان دسترسی خواهند داشت. این شبکه گیفت کارت استیم را صادر کرده تا کاربران از سر تا سر دنیا بتوانند راحت‌تر خرید کنند. 

 

image

برای خرید گیفت کارت استیم هم مانند همه‌ی گیفت کارت‌های دیگر باید سایت گیفت کارت استور یا فروشگاه استیم را پیدا کنید. سپس با طی کردن سایر مراحل خرید، کد گیفت کارت استیم به شما تحویل داده می‌شود. شما می‌توانید به وسیله‌ی این کد خرید‌هایی مختلفی مثل خرید بازی، خرید تم و انواع امکانات بازی‌های درون پرداختی را انجام دهید.

گیفت کارت PSNچیست

شرکت سونی هم مثل سایر شرکت‌ها و کمپانی‌ها با صادر کردن گیفت کارت‌های مخصوص سونی تلاش کرده که شرایط خرید را برای کاربران آسان‌تر کند. به کارت هدیه‌ای که مخصوص فروشگاه سونی است گیفت کارتPSNیا گیفت کارت پلی استیشن گفته می‌شود. با در اختیار داشتن این کارت شما می‌توانید انواع بازی‌های پلی استیشن، تخفیف بازی‌ها، تم و موزیک را از فروشگاه سونی خریداری کنید. برخی بازی‌های آنلاین سونی تنها با استفاده از گیفت کارت اجرا می‌شوند. همچنین امکان پیش خرید برخی بازی‌های پلی استیشن نیز به وسیله‌ی گیفت کارت انجام می‌گیرد.
بدین‌ترتیب با خرید گیفت کارت پلی استیشن می‌توانید انواع بازی‌ها و خدماتی که مخصوص این کنسول بازی است را خریداری کنید. برای خرید گیفت کارتPSNهم باید از طریق سایت معتبر و مخصوص اقدام کنید تا خدای نکرده متضرر نشوید.

بهترین سایت خرید و فروش گیفت کارت

همانطوری که در لابه‌لای تمام مطالب فوق‌الذکر اشاره کردیم موضوع خرید گیفت کارت از سایت معتبر موضوعی حساس است. بنابراین شما باید سایتی را انتخاب کنید که ویژگی‌های خوبی مثل روند آسان خرید گیفت کارت، تنوع محصولات (فروش انواع گیفت کارت)، روند خرید آسان و تحویل آنی و سریع را داشته باشد.
همچنین برخی از سایت‌ها کمترین میزان کارمزد را در نظر می‌گیرند و با ایجاد شرایط خرید گیفت کارت ارزان رفاه حال مشتریان خود را در نظر می‌گیرند.
سخن پایانی
همانطور که ذکر کردیم انواع مختلفی از گیفت کارت موجود است. اعتبار گیفت کارت‌ها متنوع است و همچنین خرید این کارت مجازی به دلیل عرضه به دلار و تحریم بودن کشورمان اندکی چالش برانگیز است.
اما نگران نباشید با اطلاع از آدرس بهترین سایت خرید و فروش گیفت کارت دیگر چالشی برای خرید این کارت‌های مجازی و پرکاربرد نخواهید داشت. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)