خانهاخبار
پرفروش‌ ترین گوشی‌ های سامسونگ در ایران

پرفروش‌ ترین گوشی‌ های سامسونگ در ایران

برند‌های مختلفی در حوزه گوشی‌های موبایل وجود دارد که سامسونگ جزء باکیفیت‌ترین آن‌ها در بازار‌های جهانی است...
۱۴۰۱/۶/۳۱

برند‌های مختلفی در حوزه گوشی‌های موبایل وجود دارد که سامسونگ جزء باکیفیت‌ترین آن‌ها در بازار‌های جهانی است. این برند به دلیل تنوع محصولات و قیمت­های مناسب توانسته نیاز بخش بزرگی از جامعه را به گوشی‌های موبایل برطرف کند؛ افراد بر اساس میزان بودجه خود می‌توانند گوشی مناسب خود را تهیه کنند. در این میان خرید گوشی‌های سامسونگ بسیار پرطرفدار است و کاربران زیادی تمایل دارند تا از این موبایل‌ها استفاده کنند.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

خرید این گوشی‌ها به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است. برای مثال می‌توان آن را به ­صورت مستقیم از نمایندگی‌های سامسونگ در داخل کشور خریداری کرد. همچنین از شرایط خرید قسطی موبایل برخوردار شد. آشنایی با جزئیات هرکدام از این گوشی‌های پرفروش می‌تواند برای کاربران در هنگام خرید کاربرد داشته باشد.

سامسونگ S23 ، پرچمدار آینده بازار موبایل!

سامسونگ S23 Ultra جدیدترین گوشی این شرکت کره‌ای است که بیشترین شباهت را از نظر طراحی به S22  دارد. متفاوت‌ترین قابلیت موجود در این گوشی موبایل دوربین 200 مگاپیکسلی آن است که در نوع خود بسیار بی‌نظیر است. سنسور‌های به‌ کاررفته در S23 نسبت به موبایل‌های رقیب پیشرفت قابل توجهی دارد؛ اما از نظر رزولوشن ممکن است با برخی از گوشی‌های شیائومی در سطح یکسانی باشد.

این گوشی موبایل از سیستم‌عامل اندروید 13 با رابط کاربری One UI 5 برخوردار است. با توجه به اینکه سامسونگ همیشه به دنبال شکستن رکورد‌های بازار است، می‌توان گفت کاربران باید خودشان را آماده کنند تا قوی‌ترین و بهترین پردازنده‌های حال حاضر بازار را در این گوشی موبایل ببینند. گوشی سامسونگ S23 یک تجربه کاملاً متفاوت برای خریداران خواهد بود.

image

آشنایی با سامسونگ  S21 FE

گوشی سامسونگ S21 FE به­ عنوان یک پرچمدار اقتصادی روانه بازار شده است که سخت ‌افزار قدرتمند‌ی دارد و در مقابل با قیمت کمتری به فروش می‌رسد. دوربین گوشی نسبت به نمونه‌های نسل قبلی خود مثل S20 FE  تغییرات زیادی نداشته است و این مورد شاید مهم‌ترین عیب این پرچمدار بوده است. علاوه­ براین، ظرفیت باتری این گوشی موبایل نیز تغییر چندانی ندارد و به همین دلیل خرید گوشی سامسونگ S21 FE با اقبال عمومی خاصی روبه­رو نشد.

در طراحی ظاهری این گوشی موبایل از آلومینیوم استفاده شده که در برابر جنس‌های پلاستیکی گوشی موبایل بسیار بهتر است. این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند و از نظر سرعت شارژ نیز در سطح متوسطی قرار دارد که رضایت­ بخش نیست. از مزایای آن نیز می‌توان به نمایشگر فوق‌العاده، عملکرد پردازنده عالی و دوربین فوق‌العاده با کیفیت آن در شب و روز اشاره کرد.

image

معرفی گوشی سامسونگ A53 ، به­عنوان میان رده جدید!

یکی از جدیدترین گوشی‌های معرفی شده توسط سامسونگ،A53  است که نسبت به A52 تغییرات چندان زیادی ندارد. محافظت از نمایشگر این گوشی موبایل از طریق گوریلا گلس 5 انجام می‌شود که در برابر هرگونه ضربه و خط­وخش مقاومت زیادی دارد. در این گوشی از جدیدترین نرم‌افزار و رابط کاربری استفاده شده است و از فناوری G5 پشتیبانی می‌کند.

باتری 5000 میلی­آمپر این گوشی می‌تواند تا 20 ساعت گوشی را روشن نگه دارد و طراحی ظاهری آن همانند گوشی‌های پرچمدار است. این گوشی دارای گواهینامه 67IP است که نشان‌دهنده مقاومت آن در برابر گرد و خاک است. همچنین امکان نفوذ آب در آن به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری وجود ندارد. از مزیت‌های این گوشی موبایل می‌توان به نمایشگر سوپر آمولد، آپدیت 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 1290 آن اشاره کرد. از معایب خرید گوشی سامسونگ A53 می‌توان به حاشیه‌های پهن صفحه نمایش، قیمت زیاد نمایشگر گوشی و عدم تغییرات چشمگیر نسبت به نسل قبلی آن اشاره کرد

image

آشنایی با گوشی سامسونگ A73

خرید گوشی سامسونگ A73 حتماً باید با بررسی قبلی انجام شود و حتی می‌توان از امکانات خرید قسطی موبایل نیز برای آن استفاده کرد. حسگر اثرانگشت این گوشی در زیر نمایشگر است و عملکرد بسیار دقیقی دارد. طراحی بدنه و کلید‌های فیزیکی آن پلاستیکی است که نسبت به گوشی­های پرچمدار متفاوت است. این گوشی مجهز به گواهینامه  IP67است و مقاومت زیادی در برابر آب و گرد و غبار دارد. پنل صفحه نمایش این گوشی 7.6 اینچ است که با رزولوشن  2400× 1800 روانه بازار شده است.

عملکرد صفحه نمایش در نمایش رنگ‌ها بسیار مطلوب است. سامسونگ A73  به ­صورت پیش فرض از سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط کاربری 4.1 ONE UI پشتیبانی می‌کند. دوربین این گوشی مجهز به حسگر 108 مگاپیکسلی است .از مزایا A73 می‌توان به نمایشگر فوق‌العاده، عملکرد سخت‌افزاری مطلوب و قابلیت فیلمبرداری K4 اشاره کرد. معایب آن نیز شامل کیفیت ساخت پایین، داغ شدن گوشی با استفاده طولانی­مدت و نبود جک هدفون است.

 

معرفی سامسونگ A52S ، یک میان رده با قابلیت‌های گوشی‌های پرچمدار!

نمایشگر این گوشی سوپر آمولد است و ابعاد 5.6 اینچی دارد. امکان به­ روز‌رسانی آن 120 هرتز و روشنایی خودکار آن حداکثر 800 نیت است. این گوشی دارای گواهی IP67 است .سیستم‌ عامل گوشی A52S در زمان عرضه از اندروید 11 پشتیبانی می‌کند و پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای دارد. دوربین اصلی گوشی 64 مگاپیکسل بوده و از قابلیت فیلمبرداری 4K برخوردار است. میزان ظرفیت باتری 4500 میلی­آمپر است که از شارژر 25 واتی پشتیبانی می‌کند.

خرید گوشیA52S  مزایا مختلفی برای کاربران دارد که می‌توان به نرخ بالا به­ روز‌رسانی تصویر و روشنایی صفحه مطلوب، حافظه سریع، دوربین چندگانه و تنوع وضوح در فیلمبرداری و لرزش‌گیر اپتیکال آن اشاره کرد. از معایب آن نیز می‌توان به نبود شارژر 25 واتی، بدنه پلاستیکی، داغ شدن گوشی در هنگام هات اسپات و مناسب نبودن آن برای بازی اشاره کرد.

 

خرید گوشی سامسونگ بدون واسطه!

شرکت مای تل یک مجموعه وارد‌کننده رسمی گوشی موبایل در کشور ما است که زمینه خرید گوشی سامسونگ و لوازم دیجیتال را بدون واسطه برای شما فراهم می‌کند. درنتیجه اگر شما قصد خرید مستقیم از واردکننده گوشی­های سامسونگ را داشته باشید، می‌توانید یک خرید مقرون به­صرفه انجام دهید و همچنین محصولات آن را با گارانتی 18 ماهه مای تل تهیه کنید.

خرید قسطی موبایل از این مجموعه سود 2.5 درصدی دارد که هزینه زیادی محسوب نمی‌شود. شما باید در این روش خرید  30درصد از مبلغ را به­صورت پیش پرداخت واریز کنید و مابقی اقساط را به­صورت 2 تا 18 ماهه تسویه کنید. خرید قسطی از مای تل نیاز به ضامن ندارد و کمتر از نیم ساعت زمان می­برد.

 

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار را از مای تل خریداری کنید!

آشنایی با کاربرد و جزئیات گوشی‌های پرفروش قبل از خرید گوشی سامسونگ بسیار مهم است و کاربران می‌توانند با توجه به این مسائل، گوشی مناسبی تهیه کنند. خرید این گوشی‌ها به­صورت مستقیم از واردکننده رسمی و با امکانات مختلفی مثل خرید اقساطی موبایل می‌تواند برای کاربران بسیار مطلوب باشد که مجموعه مای تل این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است. برای اطلاع از سایر امکانات این مجموعه به سایت مای تل مراجعه کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)