خانهاخبار
Dynamic Island را در طرح مفهومی جدید آیپد پرو ببینید!

Dynamic Island را در طرح مفهومی جدید آیپد پرو ببینید!

به نظر می‌رسد اپل می‌تواند با استفاده از Dynamic Island در آیپد، این دستگاه را بیش از پیش مفید سازد.
۱۴۰۱/۶/۲۱

یک طرح مفهومی جدید، نشان داده است که اگر اپل Dynamic Island را از نسخه‌های پرو خانواده آیفون ۱۴ به آیپدهای خود بیاورد، این دستگاه چگونه خواهد شد. این دستگاه می‌تواند با استفاده از طراحی رابط کاربری جدید و یکپارچه‌سازی سخت‌افزار و نرم‌افزار برای ارائه کنترل‌ها و عملکردهای خاص آیپد، بیش از پیش میان کاربران محبوب شود.

image

 

این مفهومی که توسط پارکر اورتولانی ساخته شده است، یک آیپد پرو را نشان داده که حاشیه‌های نازکی دارد. این طرح همچنین خبر از یک حفره کپسولی افقی برای قرار گرفتن سیستم True Depth و دوربین سلفی در بالای آیپد پرو می‌دهد. مانند آیفون ۱۴ پرو، این طرح مفهومی آیپد پرو تمرکز ویژه‌ای روی حفره کپسولی Dynamic Island داشته که در قسمت بالایی نمایشگر قرار دارد.

image

 

در یک مثال، Dynamic Island در آیپد می‌تواند در نقش نمایش‌دهنده کنترل‌های مربوط به مرورگر Safari مانند Translate، حالت Reader و... مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین در موارد دیگر، این طرح می‌گوید Dynamic Island در آیپد پرو می‌تواند برای انجام کارهای مولتی تسکینگ مفید باشد.

image

 

لازم به ذکر بوده که این مفهوم صرفا حدس و گمان است. با توجه به اینکه Dynamic Island هنوز یک ویژگی جدید برای اپل به شمار می‌رود، ممکن است کوپرتینویی‌ها تصمیم بگیرند چند سال برای اضافه کردن این ویژگی به دستگاه‌های دیگر صبر کنند. تا کنون Dynamic Island در آیفون ۱۴ پرو توانسته پاسخ‌های مثبتی را از سوی کاربران دریافت کند و حتی برخی تحلیلگران معتقدند این گوشی دارای بهترین طراحی اپل در سال‌های اخیر است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)