خانهاخبار
فروش گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 در اروپا دو برابر نسل قبلی خود است!

فروش گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 در اروپا دو برابر نسل قبلی خود است!

گزارش جدید بخش بازاریابی سامسونگ خبر از موفقیت چشمگیر گوشی‌های تاشو این برند در برخی از بازارهای اروپایی می‌دهد.
۱۴۰۱/۶/۱۲

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، سامسونگ در حال حاضر روزهای خوبی را نسل جدید گوشی‌های تاشو خود یعنی گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 می‌گذارند چرا که این دو گوشی تاشو در 36 کشور اروپایی به موفقیت چشمگیری در جلب نظر کاربران دست پیدا کرده‌اند.

طبق این گزارش که از طرف مدیر ارشد بخش بازاریابی سامسونگ در اروپا یعنی آقای بنجامین براون در دسترس قرار گرفته است، فروش گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 به نسبت نسخه‌های نسل قبلی یعنی گلکسی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 دو برابر شده است که بیانگر استقبال خوب کاربران از گوشی‌های تاشو سامسونگ است.

image

این مقام مسئول در ادامه ادعا می‌کند که به ازای عرضه هر چهار واحد گلکسی زد فولد 4 شش واحد گلکسی زد فلیپ 4 به فروش می‌رسد. در این راستا، به نظر می‌رسد گلکسی زد فلیپ 4 همچنان گوشی محبوب‌تری نسبت به گلکسی زد فولد 4 است که البته جای تعجب ندارد چرا که قیمت آن حدود 1000 یورو کمتر از مدل فولد است.

در نهایت باید اشاره کرد که بروزرسانی‌های سخت‌افزاری که سامسونگ برای گوشی‌های تاشو خود تدارک دیده است نیز در این موفقیت بی‌تاثیر نبوده است. به صورت کلی، گلکسی زد فلیپ 4 از شارژ سریع‌تر، باتری حجیم‌تر و دوربین بهتر بهره می‌برد در حالی که گلکسی زد فولد 4 به دوربین اصلی و تله جدیدی مجهز شده است و طراحی آن نیز دستخوش تغییراتی شده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)