خانهاخبار
سونی اکسپریا 5 IV موفق به کسب گواهی FCC شد

سونی اکسپریا 5 IV موفق به کسب گواهی FCC شد

جدیدترین گوشی سونی در لیست گواهی FCC قرار گرفت و برخی از جزئیات فنی آن لو رفت.
۱۴۰۱/۶/۱

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گوشی جدیدی از برند سونی در گواهی FCC دیده شده است که به نظر پرچمدار این شرکت یعنی سونی اکسپریا 5 IV است. البته این گوشی قبلا نیز موضوع بحث برخی از شایعات مانند بهره‌گیری آن از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بوده است. لیست گواهی FCC به طور ضمنی برخی از مشخصات فنی اکسپریا 5 IV را تایید می‌کند که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

image

ابعاد اکسپریا 5 IV

طبق لیست FCC، طول گوشی اکسپریا 5 IV برابر با 155.74 میلی‌متر است در حالی که عرض آن به 67.1 میلی‌متر می‌رسد. از نظر ابعاد، گوشی جدید سونی مقداری کوتاه‌تر و کوچک‌تر از نسل قبلی خود یعنی اکسپریا 5 III با طول 157 میلی‌متری و عرض 68 میلی‌متری است که برای طرفداران گوشی‌های جمع و جور خبری بسیار خوب محسوب می‌شود. ابعاد نمایشگر این گوشی نیز برابر با 153.5 میلی‌متر است که دقیقا برابر با 6.04 اینچ است.

image

اتصالات اکسپریا 5 IV

همچنین سونی اکسپریا 5 IV از درگاه USB-C برای اتصال شارژر و انتقال اطلاعات بهره خواهد برد و خوشبختانه جک 35 میلی‌متری نیز در این گوشی موجود است. به علاوه، این پرچمدار از اتصال NFC و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. شایان ذکر است که اکسپریا 5 IV به شبکه Wi-Fi 6 و کارت‌های هوشمند RFID نیز مجهز است که در ژاپن کاربرد بسیار گسترده‌ای دارند.

image

در نهایت باید اشاره کرد که این جزئیات فنی قرار گرفته در لیست FCC تنها اطلاعات رسمی مربوط به اکسپریا 5 IV است ولی انتظار می‌رود در طی هفته‌های جاری بخش بیشتری از مشخصات این گوشی در دسترس قرار بگیرد. در این راستا، شایعات قبلی اذعان کرده‌اند که سونی اکسپریا 5 IV به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک مجهز است. به علاوه، در بخش دوربین نیز این پرچمدار از سه دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی، فوق عریض و تله‌فوتو بهره خواهد برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)