خانهاخبار
طبق گفته منبعی، آیفون 14 در ۱۶ شهریور رونمایی خواهد شد

طبق گفته منبعی، آیفون 14 در ۱۶ شهریور رونمایی خواهد شد

همچنین این منبع خاطرنشان کرده تبلیغات اپل در اپلیکیشن Maps نیز قرار خواهد گرفت.
۱۴۰۱/۶/۱

طبق گفته یک منبع قابل اعتماد در مورد اپل، این شرکت قصد دارد خانواده جدید آیفون 14 را بدون توجه به محدودیت‌های زنجیره تأمین و افزایش قیمت تراشه‌ها عرضه کند. این به آن معنا بوده که شرکت اپل از سخت‌افزار کافی برای آیفون‌های خود برخوردار بوده و از آن‌ها محافظت کرده است.

image

 

این گزارش مدعی است که اپل نسل جدید آیفون‌های خود را در تاریخ ۷ سپتامبر (مصادف با ۱۶ شهریور) رونمایی کرده و فروش این گوشی‌ها نیز، از تاریخ ۱۶ سپتامبر (مصادف با ۲۵ شهریور) آغاز خواهد شد. این شرکت قصد داشته با فروش یک هفته زودتر از زمان همیشگی خود، به نتایج مالی سه ماهه چهارم خود فرصت بیشتری بدهد. لازم به ذکر است که از سال ۲۰۱۶، این اتفاق برای اولین بار خواهد افتاد.

اما یکی دیگر از دلایل عجله اپل، احتمالا رویداد ماه اکتبر (مصادف با ماه مهر) این برند است. چندین تحلیلگر بر این باورند که اپل قصد داشته از مک‌ها و آیپدهای جدیدی در آن رویداد رونمایی کند. بنابراین اپل قصد دارد زمانی کافی بین این دو رویداد فاصله بیندازد.

اما نکته جالب دیگر برنامه اپل، تبلیغات این شرکت در اپلیکیشن Maps است. در این برنامه تبلیغات پولی برای شما به نمایش درآمده و پنجره جدیدی به نام «You Might Also Like» در اپ استور ایجاد می‌شود. همچنین این شرکت سالانه ۴ میلیارد دلار خرج تبلیغات کرده و قصد دارد به زودی این رقم را به ۱۰ میلیارد دلار برساند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)