خانهاخبار
رندرهای جدید زیبای آیفون ۱۴ پرو را تماشا کنید

رندرهای جدید زیبای آیفون ۱۴ پرو را تماشا کنید

رندرهای خلق شده از آیفون ۱۴ پرو توسط یک طراح خوش ذوق که بسیار به جزئیات توجه داشته، باعث شده تا تصاویر متفاوتی نسبت به رندرهای قبلی آیفون ۱۴ پرو ببینیم که در آن iOS 16 خودنمایی می‌کند.
۱۴۰۱/۵/۲۴

ممکن است سری آیفون ۱۴ ارتقای پیشگامانه‌ای نسبت آیفون ۱۳ نداشته باشد، اما مدل‌های پرو به احتمال زیاد طراحی قسمت جلوی جدید و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی خواهند داشت. تغییراتی که ظاهرا با نسخه نهایی iOS 16 ارائه خواهد شد، مانند صفحه نمایش همیشه روشن و آیکون درصد باتری و موارد دیگر باعث می‌شود که به سختی کسی وجود داشته باشد که از دیدن آیفون ۱۴ پرو به وجد نیاید.

image

 

احتمالا اپل این غول کوپرتینویی، گوشی‌های جدید خود را در ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) معرفی کند، بنابراین  مدت زمان طولانی نیاز نخواهد بود تا برای دیدن سری جدید گوشی‌های اپل منتظر بمانیم. اگر هم نمی‌توانید صبر کنید دیدن رندرهای آیفون ۱۴ پرو مشکی، خلق شده توسط طراح گرافیک معروف که با حساب توییتری AR72014 توسط 9to5Mac منتشر شده‌اند، شدیدا به شما توصیه می‌شود.

این اولین باری نیست که ما تصاویر مفهومی آیفون ۱۴ پرو را می‌بینیم و پیش‌تر هم مواردی از این دست را دیده‌ایم که مدل‌های پرو را به تصویر می‌کشند، اما نکته جدید در این تصاویر این است که گوشی‌های موجود در این رندرها، آخرین نسخه از سیستم عامل گوشی‌های هوشمند اپل، یعنی iOS 16 را اجرا می‌کنند که نشان می‌دهد ویژگی‌هایی به مانند صفحه قفل جدید در این سیستم عامل به چه صورت خواهد بود.

اولین چیزی که توجه را جلب می‌کند حذف ناچ چند ساله و جایگزینی آن با بریدگی‌های جدید کپسولی و دایره‌ای شکل است که به ترتیب اجزای فیس آیدی و دوربین جلوی گوشی در آن جای داده شده‌اند.

توجه به جزئیات زیاد به ویژه قابلیت‌های مبتنی بر نرم افزار سیستم عامل جدید اپل، مانند نمایشگر همیشه روشن که به شما امکان می‌دهد اطلاعات قابل توجهی مانند تاریخ، زمان، و نوتیفیکیشن‌ها را بدون نیاز به باز کردن قفل گوشی مشاهده کنید، در تمامی این تصاویر مشهود هستند که هنر گرافیست این مجموعه را یادآور می‌شود.

اپل همچنین صفحه قفل را اصلاح کرده است و ویجت‌های کارآمدی را که به صورت زنده بروزرسانی می‌شوند به آن اضافه کرده است؛ به عنوان مثال شما می‌توانید به کنترل‌های موزیک دسترسی داشته باشید که این را می‌توان در این تصاویر مفهومی هم مشاهده کرد.

طراحی جدید جلو و دوربین اصلی با وضوح بالاتر، ظاهرا منحصر به آیفون ۱۴ پرو ۶٫۱ اینچی و ۱۴ پرو مکس ۶٫۷ اینچی خواهد بود. سایر تغییرات شایعه شده برای سری پرو، شامل چیپست جدید، رم سریع‌تر و برچسب‌های قیمتی بالاتر است. اینکه آیا این تغییرات برای تبدیل شدن آیفون ۱۴ پرو به بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۲۲ کافی خواهد بود یا خیر، سوالی است که فقط زمان پاسخ آن را می‌دهد.

آیفون ۱۴ با صفحه نمایش ۶٫۱ اینچ و آیفون ۱۴ مکس ۶٫۷ اینچی به احتمال زیاد ارتقای بزرگی نسبت به مدل‌های قبلی خود نخواهند داشت، و تنها ممکن است دوربین جلوی بهبود یافته و میزان رم پایه بیشتری را به کاربران ارائه دهند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

arman

۱۴۰۱/۵/۲۴
سلام ویژگی ((آیکون درصد باتری و نمایشگر همیشه روشن)) در تقریبا اواخر سال2022 واقعا کسی رو به وجد میاره به نظرتون و برای دیدنش لحظه شماری میکنه