خانهاخبار
اپل انتظار دارد تا در سال ۲۰۲۳ حداقل ۱٫۵ میلیون دستگاه هدست واقعیت ترکیبی بفروشد

اپل انتظار دارد تا در سال ۲۰۲۳ حداقل ۱٫۵ میلیون دستگاه هدست واقعیت ترکیبی بفروشد

مینگ چی کو در جدیدترین اظهار نظر خود در مورد هدست واقعیت ترکیبی اپل، گفته که این شرکت انتظار دارد تا در سال ۲۰۲۳ حداقل ۱٫۵ میلیون هدست به فروش رساند و این محصول زیر ۲۰۰۰ دلار قیمت نخواهد داشت.
۱۴۰۱/۵/۱۸

به گفته مینگ چی کو تحلیل‌گر معتبر اپل، این شرکت قصد دارد تا حدود ۱٫۵ میلیون دستگاه از هدست واقعیت مجازی/افزوده خود را در سال ۲۰۲۳ عرضه کند.

در یک یادداشت تحقیقاتی، کو مجددا تاکید کرده که اپل قصد دارد هدست واقعیت ترکیبی خود را که مدت‌ها است شایعه شده، طی رویدادی در ژانویه ۲۰۲۳ (دی ۱۴۰۱) معرفی کند. انتظار می رود اولین هدست واقعیت مجازی این شرکت بیش از ۲۰۰۰ دلار قیمت داشته باشد و آن را به یک محصول خاص تبدیل کند، در نتیجه کو می‌گوید فروش این دستگاه بعید است در سال ۲۰۲۳ از ۱٫۵ میلیون عدد فراتر رود.

image

در ماه می (اردیبهشت امسال)، اپل هدست واقعیت ترکیبی خود را به اعضای هیئت مدیره اپل ارائه کرد که نشان می‌دهد این دستگاه به مراحل پایانی خود قبل از عرضه نزدیک می‌شود. با وجود چندین سال کار روی این محصول، مشکلات اخیر در حین توسعه از جمله گرمای بیش از حد آن، عرضه این هدست را به تاخیر انداخته است.

انتظار می‌رود این هدست از تراشه‌های با عملکرد مشابه M1 Pro در مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی استفاده کند. همچنین دارای بیش از دوازده دوربین برای ردیابی حرکات دست، دو نمایشگر 8K با وضوح فوق‌العاده بالا و فن‌آوری پیشرفته ردیابی چشم خواهد بود. رندرهای به اشتراک گذاشته شده توسط The Information در سال گذشته به ما اجازه داد تا نگاهی اجمالی به طراحی بالقوه این محصول داشته باشیم.

طبق گزارش‌ها اپل در حال کار بر روی نسخه دوم هدست واقعیت ترکیبی خود نیز هست که به گفته مینگ چی کو در نیمه اول سال ۲۰۲۵ در کنار مدل ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر آن عرضه خواهد شد.

به نظر شما اپل در بازار هدست‌ها هم به مانند گوشی‌ها و تبلت‌های خود به موفقیت در فروش دست خواهد یافت یا اینکه داستان در این مورد متفاوت خواهد بود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)