خانهاخبار
موتو جی ۳۲ با نمایشگر ۶.۵ اینچی و اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شد

موتو جی ۳۲ با نمایشگر ۶.۵ اینچی و اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شد

موتورولا از جدیدترین دستگاه میان‌رده خود رونمایی کرد.
۱۴۰۱/۵/۷

کمپانی موتورولا اخیرا گوشی جدیدی را از سری موتو جی معرفی کرده تا این سری شامل دستگاه‌های بیشتری شود. موتو جی ۳۲ قرار است در بازارهای اروپایی به قیمت ۲۱۰ یورو به فروش برسد. همچنین موتورلا اعلام کرده که موتو جی ۳۲ طی هفته‌های آینده در هند و آمریکای لاتین معرفی خواهد شد.

تصاویری از موتو جی ۳۲ در رنگ‌های خاکستری معدنی، نقره‌ای و رز گلد

در مورد قیمت این گوشی نیز، موتو جی ۳۲ دقیقا با موتو جی ۴۲ در زمان عرضه هم‌قیمت است. همچنین موتو جی ۵۲ نیز مانند موتو G62 5G با قیمت ۲۵۰ یورویی به فروش رسید. این گوشی‌ها نه تنها قیمت تقریبا یکسان و خوبی دارند، بلکه همه آن‌ها از چیپست اسنپدراگون ۶۸۰ به عنوان قلب تپنده خود استفاده می‌کنند.

image

برای مقایسه با نسل قبلی باید بگوییم که که بار پردازشی موتو جی ۳۱، بر دوش تراشه هلیو جی ۸۵ بود و اسنپدراگون ۶۸۰، در بخش پردازش عملکرد بهتری از آن چیپست دارد اما از نظر قدرت گرافیکی، هلیو جی ۸۵ بهتر است. همچنین گوشی جدید موتورولا در دو پیکربندی حافظه با رم ۴ گیگابایتی به همراه حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایت در کنار فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت معرفی شده است. لازم به ذکر است که موتو جی ۴۲ تنها به ۴ گیگابایت رم محدود شده بود.

اما این گوشی برتری‌های دیگری نیز دارد. موتو جی ۳۲ دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی با پنل LCD است که کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی را ارائه می‌دهد. گفتنی است که موتو جی ۴۲ دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی با پنل AMOLED بوده که نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی را ارائه می‌دهد.

image

تصویری از پنل جلویی موتو جی ۳۲

اما در بخش باتری، انرژی هر سه گوشی موتو جی ۳۲، موتو جی ۴۲ و موتو جی ۵۲ توسط یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین می‌شود. اما تنها موتو جی ۳۲ جدید و موتو جی ۵۲ که قیمت بیشتری دارد از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کنند. به عبارت دیگر شما می‌توانید موتو جی ۳۲ را یک نسخه ارزان‌تر از موتو جی ۵۲ که از پنل LCD استفاده می‌کند در نظر بگیرید.

لازم به ذکر است که هر ۴ گوشی موتو جی ۳۲، موتو جی ۴۲، موتو جی ۵۲ و موتو G62 5G دارای ماژول دوربین یکسانی هستند. این گوشی‌ها دارای یک ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی بوده که از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با اندازه سنسور کوچک 1/2.76 اینچی  اندازه پیکسل ۰.۶۴ میکرومتر، لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۸ درجه و سنسوور ماکرو ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. همچنین این گوشی‌ها از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده درون حفره برخوردارند. لازم به ذکر است که فیلم‌برداری این گوشی نیز به کیفیت 1080p با نرخ فریم ۳۰ فریم بر ثانیه محدود شده است.

image

تصویری از موتو جی ۳۲ در رنگ خاکستری معدنی

گوشی جدید موتورولا در دو نسخه تک و دو سیم‌کارته موجود بوده و هر دو نسخه آن از درگاه microSD بهره می‌برند. لازم به ذکر است که موتو جی ۳۲ یک گوشی 4G بوده و از دیگر قابلیت‌های اتصالی آن می‌توان به وای‌فای ۵، بلوتوث ۵.۲ و NFC اشاره کرد. همچنین این گوشی دارای پورت USB-C 2.0 است.

image

 

تصویری از زوایای مختلف موتو جی تی ۳۲ در رنگ رز گلد

این دستگاه در بخش صدا نیز به عنوان یک گوشی مقرون به صرفه عملکرد خوبی را از خود بر جای می‌گذارد. موتو جی ۳۲ دارای بلندگوهای دوگانه و یک گیرنده رادیو FM بوده و همچنین از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون برخوردار است. عاملی که بسیاری از گوشی‌های امروزی از نبود آن رنج می‌برند.

image

تصویری از موتو جی ۳۲ در رنگ خاکستری معدنی

موتو جی ۳۲ دارای ابعاد ۸.۵ × ۷۳.۹ × ۱۶۱.۸ میلی‌متر بوده و وزن ۱۸۴ گرمی دارد. بدنه این دستگاه نیز دارای طراحی ضد آب بوده و در سه رنگ خاکستری معدنی، نقره‌ای و رز گلد به فروش می‌رسد.

image

تصویری از موتو جی ۳۲ در رنگ خاکستری معدنی

لازم به ذکر است که متعلقات درون جعبه موتو جی ۳۲ ممکن است بسته به کشور و ریجن گوشی متفاوت باشد. ممکن است که در بعضی کشورها این گوشی درون جعبه حاوی آداپتور شارژر و هندزفری باشد یا نباشد. اما به عنوان استاندارد، موتو جی تی ۳۲ یک کابل USB-C، سوزن سیم‌کارت و دفترچه راهنما را در جعبه خود خواهد دید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)