خانهاخبار
آموزش طراحی و ساخت سایت در سایت ساز سایتی شو

آموزش طراحی و ساخت سایت در سایت ساز سایتی شو

با توجه به استقبال عموم مردم به پلتفرم طراحی سایت سایتی شو، در این مقاله می خواهیم یک آموزش کامل از 0 تا 100 ساخت سایت در سایت ساز سایتی شو را برای کاربرانی که قصد طراحی سایت در سریع ترین زمان ممکن دارند، آماده کنیم.
۱۴۰۱/۵/۵

پلتفرم سایتی شو چیست؟

یکی از جدیدترین پلتفرم های ساخت سایت در ایران سایتی شو می باشداین پلتفرم کاملا بومی بوده و توسط شرکت دانش بنیان ثمین رایانه پویان و به دست متخصصان ایرانی طراحی و تولید شده است.

این سایت ساز توانسته با توجه به نیاز بومی مردم ایران و کسب و کارهای ایرانی یک پلتفرم طراحی سایت ایجاد نماید تا نیاز اکثریت صاحبان و مالکان کسب و کار را فراهم آورد.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

دو ویژگی مهم در سایت ساز سایتی شو وجود دارد که نسبت به رقبا مزیت های مهمی به حساب می آیدیکی برای صاحبان پیج های فروشگاهی در اینستاگرام بسیار حائز اهمیت می باشدچرا که با کمک ربات هوشمند سایتی شو می توانند پیج خود را با یک کلیک به یک فروشگاه اینترنتی با امکانات کامل تبدیل کنند.

دومین ویژگی هم ایجاد یک اپلیکیشن اندروید و یک وب اپلیکیشن ios، همزمان با ساخت سایت می باشدکه برای صاحبان بیزینس می تواند بسیار مهم باشد.

چگونه در سایتی شو سایت بسازیم؟

در ادامه می خواهیم به طور کامل آموزش ساخت سایت با سایتی شو را توضیح دهیم.

ابتدا به سایت www.siteesho.com مراجعه کنید.

مرحله اولدر صفحه اول سایت بر روی دکمه رایگان شروع کنید کلیک کنید.

image

مرحله دومدر این مرحله قالب مد نظر خود را انتخاب کنیدقالب ها در دسته بندی های مختلفی طراحی شده اند و می توانید با توجه به کسب و کارتان یک قالب را انتخاب کنید.

image

 

مرحله سومرنگی که مد نظر دارید در طراحی سایت از آن استفاده شود را انتخاب کنیدسعی کنید رنگ سازمانی خودتان را در این بخش انتخاب کنید.

مرحله چهارمدر این بخش باید در سایت ساز سایتی شو ثبت نام کنیدکافی است شماره همراه و نام و نام خانوادگی خودتان را وارد نماییداگر می خواهید از خدمت تبدیل پیج اینستاگرام به فروشگاه اینترنتی استفاده کنید تیک استفاده از مبدل اینستاگرام به سایت را بزنیددر این مقاله ما روش بدون پیج اینستاگرام را آموزش می دهیم.

مرحله پنجمیک کد تایید برای موبایل شما ارسال می گردد که باید وارد نماییدپس از درج کد تایید سایت اولیه شما ساخته می شودهمچنین اطلاعات سایت به همان شماره پیامک نیز می گردد.

تا اینجای کار مراحل اولیه ساخت سایت به اتمام رسیده استدر ادامه باید مراحل پیشرفته تر ساخت سایت را دنبال کنید.

سایت ساز سایتی شو به شما امکان چند روز تست رایگان برای ساخت سایت را فراهم کرده استشما در این چند روز می توانید سایت خود را طراحی نمایید و در صورت رضایت می توانید یکی از پلن ها را خریداری کرده و به صورت یک ساله از خدمات سایتی شو استفاده کنید.

در این مرحله میتوانید یکی از پکیج های یک ماهه ، سه ماهه ، ماهه و یا یک ساله سایتی شو رو خریداری کنیداگر قدرت خرید بالایی ندارید، میتوانید از پکیج های پایه سایتی شو استفاده کنید.

image

به طور کلی بعد از طی کردن مرحله زیر ، سایت شخصی و منحصر به فرد شما آماده است:

مرحله اول خرید پکیج

مرحله دومتکمیل اطلاعات کاربری

مرحله سوم انتخاب قالب و رنگ سایت

مرحله چهارم آپلود مدارک

مرحله پنجم تعریف دامنه

و در نهایت در مرحله شش، ساخت سایت به طور کامل انجام می پذیرد و شما می توانید سایت و محتواهای مورد نیاز برای سایت را مدیریت نمایید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سمیرا خوش کام

۱۴۰۲/۴/۲۲
خسته نباشید مراحل رو کامل توضیح دادید اما آیا به جای طراحی سایت<a href="https://urmiawebseo.com">.</a>می توانیم از سایت شو استفاده کنیم؟