خانهاخبار
ریکاوری رایگان هارد وسترن دیجیتال فقط با گارانتی آونگ

ریکاوری رایگان هارد وسترن دیجیتال فقط با گارانتی آونگ

شرکت آونگ برای اولین بار در ایران خدمت متفاوتی ارائه کرده و به صورت رایگان هارد داخلی وسترن دیجیتال را در شش ماه اول گارانتی، ریکاوری می‌کند.
۱۴۰۱/۴/۲۲

image

 

هارد و وسایل ذخیره داده شما می‌توانند با حملات ویروسی، حذف تصادفی، خاموشی غیر منتظره سیستم یا ارورهای مختلف در هنگام باز کردن فایل‌ها در خطر از دست رفتن اطلاعات قرار بگیرند و در صورت عدم دسترسی به داده‌های خود به سرویس‌های ریکاوری داده نیاز پیدا خواهید کرد.

با این حال ریکاوری داده، بسته به نوع آسیبی که به هارددیسک شما وارد آمده، هزینه‌های متفاوت و بسیار بالایی دارداین هزینه‌ها معمولاً با افزایش فضای ذخیره‌سازی هارد، بیشتر هم می‌شوندباید به این نکته نیز اشاره کنیم که شانس بازگشت اطلاعات شما به تشخیص دقیق دلیل خرابی و تجهیزات متخصص مربوطه بستگی دارد.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

استفاده از یک سرویس ریکاوری داده می‌تواند بهترین راه برای حفاظت از اطلاعات شما و جلوگیری از تحمیل هزینه‌های اضافی تلقی شود.

دسترسی به خدمات تخصصی رایگان ریکاوری داده، همان چیزی است که آونگ برای شما مهیا کرده تا بتوانید حساس‌ترین اطلاعات خود را بدون نگرانی روی هارد وسترن دیجیتال خود ذخیره کنیدآونگ با در اختیار داشتن جدیدترین و بروزترین تجهیزات ریکاوری اطلاعات داده‌های شما را از خطر نابودی نجات می‌دهد.

 

حذف اتفاقی اطلاعات شایع‌ترین مشکل کاربران است و البته به نسبت خرج کمتری روی دست آن‌ها می‌گذارد؛ در این حالت اطلاعات به صورت فیزیکی روی هارددیسک باقی می‌مانند و دسترسی دوباره به آن‌ها با راه‌حل‌های نرم‌افزاری نیز ممکن استدر نظر داشته باشید که همین مورد ساده نیز می‌تواند تا چند صد هزار تومان هزینه داشته باشد.

image

 

پرهزینه‌ترین سناریو بازگردانی اطلاعات نیز به مشکلات فیزیکی هارددیسک مانند عدم شناسایی هارد به دلیل ضربه و خرابی قطعات مربوط می‌شودریکاوری اطلاعات در این حالت به تغییر قطعات، تجهیزات پیشرفته، مهارت بالا و اتاق تمیز کنترل شده نیاز دارد و به همین دلیل، می‌تواند تا چند میلیون تومان برای شما هزینه داشته باشد.

شرکت‌های فعال بازگردانی اطلاعات هارد در مواردی از عدم آگاهی و نیاز مشتریان سوءاستفاده و آن‌ها را با لیستی از هزینه‌های سرسام‌آور روبرو می‌کنندسرویس ریکاوری رایگان آونگ برای هاردهای وسترن دیجیتال، شما را از تمامی این دردسرها نجات می‌دهد.

آونگ در کنار گارانتی 24 ماهه برای هاردهای وسترن دیجیتال، خدمات بازگردانی اطلاعات (ریکاوریدر شش ماه اول را برای کاربران در نظر گرفته است.

آونگ یکی از متنوع‌ترین سبد محصولات حوزه آی‌تی در ایران را دارد و تلاش می‌کند بهترین‌ها را برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به کاربران ایرانی خود، در اختیار آن‌ها بگذارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)