خانهاخبار
زمان رونمایی هدفون هواوی FreeBuds pro 2 رسما اعلام شد

زمان رونمایی هدفون هواوی FreeBuds pro 2 رسما اعلام شد

نسل جدید هدفون پرمیوم هواوی تا سه روز دیگر از راه می‌رسد.
۱۴۰۱/۳/۳۰

اخیرا شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر این که هدفون هواوی FreeBuds pro 2 قرار است در طی ماه جاری رونمایی شود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، هواوی با به اشتراک گذاری تیزری به طور رسمی اعلام کرد که نسل جدید هدفون FreeBuds pro تا سه روز دیگر و در تاریخ 23 ژوئن (2 تیر) رونمایی خواهد شد.

image

در این تیزر، عبارت به زودی قرار گرفته است که در پشت آن عدد 3 حک شده است. در این راستا، انتظار می‌رود این هدفون تا سه روز دیگر معرفی شود. به علاوه، تصویری از خود هدفون قرار گرفته است که حفره مشبک آن را نشان می‌دهد. این حفره به احتمال زیاد یکی از سه میکروفون هدفون FreeBuds pro 2 خواهد بود که برای قابلیت حذف نویز به کار خواهد رفت.

image

وبسایت WinFuture همچنین اعلام کرده بود که هدفون FreeBuds pro 2 قادر خواهد بود تا حدود 47 دسی‌بل از صدای محیط را کاهش دهد که در مقایسه با حذف نویز 40 دسی‌بلی نسل قبلی بهبود نسبتا خوبی محسوب می‌شود. به علاوه، صدای این هدفون توسط برند فناوری صدا فرانسوی به نام Devialet توسعه داده خواهد شد که قول صدایی با کیفیت را می‌دهد.

image

هدفون FreeBuds pro 2 از درایورهای دوگانه بهره خواهد برد و همچنین موفق به کسب گواهی Hi-Res نیز شده است. از دیگر مشخصات فنی این هدفون پرمیوم می‌توان به گواهی ضد آب و گرد و غبار IP54 و قابلیت Triple Adaptive Equalizer اشاره کرد که البته توسط برنامه سازگار با این هدفون قابل فعالسازی است.

image

هدفون FreeBuds pro 2 همانطور که در تیزر آن نیز مشخص است با رنگ جدید آبی نقره‌ای روانه بازار خواهد شد. شایان ذکر است که هدفون جدید هواوی به احتمال زیاد برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد چرا که این تیزر از طریق حساب رسمی توئیتر بخش جهانی هواوی منتشر شده است. در این راستا، شایعات قبلا اذعان کرده بودند هدفون FreeBuds pro 2 با قیمت 200 یورویی روانه بازار خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)