خانهاخبار
اپل جزئیات شارژر دوپورتی خود را منتشر کرد

اپل جزئیات شارژر دوپورتی خود را منتشر کرد

اپل با ارائه توضیحات بیشتر در مورد آداپتور دوگانه USB-C خود که به تازگی عرضه کرده، به سوالاتی در مورد نحوه تقسیم برق میان دستگاه‌هایی که به طور همزمان به آن وصل هستند، پاسخ داده است.
۱۴۰۱/۳/۲۹

پس از شروع عرضه آداپتور برق ۳۵ واتی USB-C دو پورتی اپل، که در کنفرانس WWDC 2022 معرفی شده بود، اپل سند پشتیبانی جدیدی را منتشر کرده است که در آن نحوه تقسیم برق هنگام اتصال دستگاه‌ها به هر دو پورت توضیح داده شده است.

در اکثر حالت‌ها، مجموع ۳۵ وات به طور مساوی بین دو دستگاه متصل شده تقسیم می شود، به استثنای زمانی که یکی از دستگاه‌ها نیاز به برق نسبتا کمی داشته باشد، مانند یک اپل واچ یا کیس شارژ ایرپادز. در زیر توضیحات اپل را می‌توانید به طور کامل مشاهده کنید:

  • اگر یک نوت بوک مک و یک آیفون یا آیپد را متصل کنید، هر دستگاه حداکثر ۱۷٫۵ وات دریافت خواهد کرد.
  • اگر آیفون و آیپد را وصل کنید، هر دستگاه تا ۱۷٫۵ وات برق دریافت می‌کند.
  • اگر نوت بوک مک یا آیفون و اپل واچ یا کیس ایرپادز را وصل کنید، نوت بوک مک یا آیفون تا ۲۷٫۵ وات و اپل واچ یا کیس شارژ ایرپادز تا ۷٫۵ وات دریافت می‌کنند.

image

 

نسخه استاندارد آداپتور دوگانه USB-C در سراسر جهان در دسترس است و دارای سر فیش قابل جابجایی برای سازگاری با سر دوشاخه‌ها و کابل‌های داخلی است. نسخه فشرده هم فقط در ایالات متحده، کانادا، چین، مکزیک، و چند کشور دیگر که از دوشاخه‌های نوع A استفاده می‌کنند، موجود است. هر دو نسخه در ایالات متحده ۵۹ دلار قیمت دارند. همچنین آداپتورهای جدید با کانفیگ‌های بالاتر برای مک بوک ایر جدید نیز از ماه آینده عرضه می شوند.

نظر شما راجع به آداپتور جدید دو پورتی اپل چیست؟ آیا در زندگی روزمره شما جایی دارد و کاربردی است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)