خانهاخبار
هدفون FreeBuds pro 2 از درایورهای دوگانه و صدای Hi-Res بهره خواهد برد

هدفون FreeBuds pro 2 از درایورهای دوگانه و صدای Hi-Res بهره خواهد برد

نسل جدید هدفون پرمیوم هواوی احتمالا با همکاری برند فناوری صدا Devialet توسعه داده خواهد شد.
۱۴۰۱/۳/۲۸

هواوی قرار است به زودی از نسل جدید هدفون بالارده خود به نام هواوی FreeBuds pro 2 رونمایی کند که به احتمال زیاد در طی ماه جاری معرفی خواهد شد و با برچسب قیمتی 200 دلاری روانه بازار خواهد شد. شایان ذکر است که قیمت هدفون FreeBuds Pro 2 مشابه نسل قبلی خود است و افزایش قیمتی خواهد داشت.

image

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مشخصات فنی احتمالی هدفون FreeBuds pro 2 لو رفته است که یکی از بروزسانی‌های مهم این هدفون نسبت به نسل قبلی بهره‌گیری آن از درایورهای دوگانه است. در این راستا، یکی از درایورها وظیفه کنترل صدای بیس را خواهد داشت و دیگری صداهای میانی و بالا را پوشش خواهد داد. بازه فرکانس پاسخگویی هدفون FreeBuds pro 2 حالا بین 14 هرتز تا 48000 هرتز قرار دارد.

image

در این گزارش اشاره شده است که صدای خروجی هدفون FreeBuds pro 2 توسط شرکت فرانسوی فناوری صدا Devialet کوک خواهد شد که قول یک صدای باکیفیت را به کاربر می‌دهد. همچنین برای انتقال صدای باکیفیت در بلوتوث، این هدفون به گواهی صدا Hi-Res مجهز شده است. به علاوه، قابلیتی به نام Triple Adaptive Equalizer نیز در نسل جدید هدفون هواوی وجود دارد که امکان کنترل بهتر صدای خروجی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

image

دیگر بروزرسانی مهم هدفون FreeBuds pro 2 قابلیت حذف نویز فعال (ANC) آن است که می‌تواند صدا را تا حد 47 دسی‌بل کاهش دهد. در مقایسه، هدفون FreeBuds pro تنها می‌توانست صدا را تا حد 40 دسی‌بل کاهش دهد. برای عملکرد هرچه بهتر قابلیت حذف نویز فعال، هدفون FreeBuds pro 2 به سه میکروفون و الگوریتم‌های هوش مصنوعی مجهز شده است.

image

در زمینه عمر باتری، هدفون FreeBuds pro 2 قادر خواهد بود با فعال بودن قابلیت حذف نویز فعال تا 6.5 ساعت به پخش موسیقی بپردازد. باید اشاره کرد که هدفون نسل قبلی با فعالسازی ANC می‌توانست تا 8 ساعت موسیقی پخش کند و حالا به دلایل نامعلوم عمر باتری هدفون FreeBuds pro 2 کاهش پیدا کرده است. همراه با کیس شارژ، هدفون FreeBuds pro 2 تا 30 ساعت به پخش موسیقی خواهد پرداخت.

در نهایت باید اشاره کرد هدفون FreeBuds pro 2 از گواهی ضد آب IP54 برخوردار خواهد بود که البته تنها در برابر پاشش آب مقاوم خواهد بود و غوطه‌وری در آب باعث آسیب دیدن آن خواهد شد. این هدفون همچنین در سه رنگ آبی نقره‌ای، نقره‌ای و سفید عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)