خانهاخبار
گوشی موتو G42 در تصویری جدید دیده شد و مشخصات فنی آن نیز لو رفت

گوشی موتو G42 در تصویری جدید دیده شد و مشخصات فنی آن نیز لو رفت

موتورولا قرار است به زودی گوشی متعلق به سری G رونمایی کند که از نمایشگر اولد و تراشه اسنپدراگون 680 بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۳/۱۴

اوایل هفته جاری بود که بخشی از مشخصات فنی گوشی جدید موتورولا موسوم به موتو G42 در لیست بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت و معلوم شد که گوشی جدید مقرون به صرفه موتورولا از تراشه اسنپدراگون 680 برخوردار خواهد بود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مشخصات فنی موتو G42 همراه با تصویر رسمی این گوشی در رنگ آبی در دسترس کاربران قرار گرفته است که در ادامه آن را بررسی می‌کنیم.

image

طبق این گزارش، موتو G42 از نمایشگر حفره‌دار اولد 6.4 اینچی فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد که میزبان دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی خواهد بود. در پنل پشتی نیز دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو قرار خواهد داشت. همانطور که اشاره شد، سخت‌افزار این گوشی تراشه اسنپدراگون 680 که با حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت.

نرم‌افزار موتو G42 اندروید 12 بر پایه رابط کاربری MyUX خواهد بود. به علاوه، منبع تغذیه این گوشی باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی است. از دیگر مشخصات فنی موتو G42 می‌توان به سنسور اثر انگشت ادغام شده با کلید پاور و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)