خانهاخبار
چرا باید به فکر افزایش فالوور در اینستاگرام باشیم؟

چرا باید به فکر افزایش فالوور در اینستاگرام باشیم؟

اعداد در اینستاگرام همیشه سرنوشت ساز بوده اند و آینده کاری یک پیج را نیز تعیین می کنند.
۱۴۰۱/۲/۲۳
image

اعداد در اینستاگرام همیشه سرنوشت ساز بوده اند و آینده کاری یک پیج را نیز تعیین می کنند.یکی از مهم ترین اعداد و ارقامی که هر کاربری در این پلتفرم به دنبال افزایش  آن بوده، عدد فالوور است.در ادامه با ما همراه باشید تا علت اهمیت زیاد این عدد و نحوه افزایش  آن با ترفندهای کاربردی را برای  شما عزیزان بیان کنیم.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

چرا عدد فالوور یک پیج مهم است؟

تمام دارایی های یک پیج، تعداد دنبال کنندگان آن است. این عدد اعتبار بالایی به یک کسب و کار می بخشد و سرنوشت آن را در مسیر جدیدی قرار می دهد.

اولین برخورد کاربران برای دنبال کردن یک پیج نیز با عدد فالوورهای آن است.بالا بودن عدد فالوور شما را در چشم کاربران یک برند حرفه ای نشان داده و حس امنیت خاطر را به مخاطب القا می کند.

فالوور، فالوور می آورد. این حرفی است که پیج های توسعه دهنده و آموزش الگوریتم اینستاگرام بسیار مطرح می کنند؛ چرا که اعتباربخشی این عدد به قدری بر روی  تصمیم کاربران تاثیرگذار است که می تواند تعداد دنبال کنندگان شما را به طور چشمگیری افزایش یا حتی کاهش دهد.

به همین علت است که کاربران زیادی به دنبال ترفندهای گوناگون برای افزایش فالوورهای پیج خود هستند تا حتی این مخاطبان گذری را نیز از دست ندهند.

رقابت اصلی بین پیج های کاری، بر سر فالوور است. این عدد به قدری مهم است که فروش  کسب و کارها نیز از همه جهات به آن بستگی دارد. تبدیل مخاطبان به مشتریان وفادار و القای حس قابل اعتماد بودن یک برند به مخاطب از اثرات عدد فالوور بالا محسوب می شود که آرزوی هر کسب و کار فعالی در این بستر است.

 

تکنیک های افزایش  فالوور در اینستاگرام

حال که با اثرات عدد فالوور بالا بر روی  آینده یک پیج و میزان فروش و حتی جذب مخاطب جدید آشنا شده اید، بهتر است ترفندهای افزایش فالوور در برنامه اینستاگرام را نیز فرا بگیرید.دانستن این تکنیک ها به شما کمک می کند تا یک قدم از رقبای  خود جلوتر باشید که زودتر از سایر پیج های رقیب که با شما فعالیت خود را در این بستر آغاز کرده اند، به درآمد زایی برسید.

تکنیک های طلایی افزایش  فالوور در اینستاگرام عبارتند از :

1-ظاهر پیج خود را حرفه ای کنید

اولین برخورد کاربران با ظاهر یک پیج است که حرفه ای بودن آن می تواند کاربر را به دنبال کننده شما تبدیل کند یا خیر.

اگر بخواهیم از دید یک کاربر به ظاهر یک پیج نگاه کنیم، اولین نکته ای که باید به دنبال انجام آن در پیج باشید، بهینه سازی بیو و عکس پروفایل است.

در قسمت بیو باید اطلاعاتی از قبیل لینک وب سایت شماره تلفن معتبر، نام موسس برند، توضیحات بسیار مختصر و در عین حال کاملی از نحوه فعالیت و حوزه فعالیتی پیج و … را در اختیار کاربران قرار دهید. هر چه این اطلاعات با زبان گویا و کلمات تاثیرگذار در این قسمت درج شوند، تاثیر بالاتری در جذب مخاطب خواهند داشت.

image

پس از بیو نوبت عکس پروفایل است. اولین تماس چشمی کاربر با محتوای تصویری در هر پیجی به قسمت عکس پروفایل مرتبط می شود. اگر عکس پروفایل شما جذاب و گیرا باشد، کاربر را به دیدن هایلایت ها و پست ها ترغیب می کند.

برندهای کاری فعال در اینستاگرام برای  عکس پروفایل پیج خود باید از لوگوی برند استفاده نمایند؛ چرا که این سبک از عکس حالت رسمی و حرفه ای تر به حساب کاربری در اینستاگرام می بخشد.

سایر پیج های فعال در اینستاگرام نیز بهتر است از عکس هایی متناسب با حوزه فعالیتی خود با رنگ های شاد و گیرا استفاده نمایند.

نکته مهمی که در رابطه با عکس پروفایل و نوشته های بیوی پیج باید رعایت کنید، عدم کپی برداری از پیج های رقیب است؛ چرا که کاربران بسیار تیزبین هستند و به راحتی متوجه این موضوع می شوند. در صورتی که نحوه فعالیت شما در این بستر با دیگر پیج ها یکسان باشد، کاربر دیگر میلی به دنبال کردن یک صفحه تقلید کار نخواهد داشت.پس خودتان باشید و از سبک خودتان در تولید محتوا و دیزاین ساختار ظاهری پیج استفاده کنید.

 

2-به روند رشد پیج سرعت ببخشید

پروسه جذب مخاطب و رسیدن به درآمد در فضای مجازی، یک پروسه زمان بر و طاقت فرسا محسوب می شود که بسیاری از پیج ها هنوز درگیر رشد طبیعی پیج و گرفتن تعداد معینی دنبال کننده در این فضا هستند.اگر در چرخه جذب مخاطب اولیه نتوانید به خوبی عمل کنید، به طور کاملا واضحی فاصله زیادی بین برند شما و رقبای فعال در این فضا به وجود خواهد آمد.

از طرفی،با وجود اتفاقاتی که پیج های نوپا در این فضا رقم زده اند و اعتماد کاربران به پیج های کم فالوور را از بین برده اند، کسب اعتماد نسبی برای  برند یکی از دغدغه های مهم هر کسب و کاری است. 

در ابتدای فعالیت شما هیچ دنبال کننده ای جز افراد تیم ، دوستان و آشنایان و شاید مشتریان قدیمی نخواهید داشت؛ پی پروسه جذب مخاطب اولیه برای پیج نوپا بسیار کندتر از زمانی است که یک پیج حداقل تعداد فالوور را برای  جذب مخاطب و کسب اعتماد او دارد.

image

بهترین راه برای  سرعت بخشیدن به روند جذب مخاطب، خرید فالوور فیک از وب سایت های معتبری مثل فالوکمپ است.این خرید شما را یک مرحله نسبت به رقبا جلوتر می اندازد و دیگر دغدغه گیر افتادن در چرخه ابتدایی فعالیت پیج را نخواهید داشت.

بسیاری از برندها برای  طبیعی تر کردن این خرید و پنهان کردن آن از چشم کاربرانی که به جزئیات توجه ویژه ای دارند، از خرید لایک اینستاگرام و کامنت برای چندین محتوای آخر خود استفاده می کنند.

 

3-در چشم باشید

فعالیت مستمر و تولید محتوای با کیفیت دو پاروی قایق موفقیت در اینستاگرام هستند. اگر اینستاگرام را یک اقیانوس بزرگ مملو از محتوا در نظر بگیرید، فعالیت نصفه  و نیمه شما را به قعر این فضا هدایت می کند.

برای  داشتن نظم و برنامه در تولید محتوای باکیفیت از تقویم محتوا استفاده کنید. این تقویم مثل یک مشاور به شما مناسبت ها و اعیاد و تاریخ های خاص را نشان داده و به شما کمک می کند تا برای  هر کدام از آنها یک محتوای جذاب آماده انتشار داشته باشید.

شما همیشه باید یک هفته جلوتر از تقویم کاری خود باشید و محتواها را از قبل آماده کرده باشید تا هر اتفاق ناخواسته ای جلوی فعالیت شما در این بستر را نگیرد و فعالیت شما را کم نکند.

 

4-مخاطب خود را بشناسید

یکی از ضلع های تولید محتوا در اینستاگرام، مخاطبان هستند؛ چرا که آنها تعیین کننده ورود یک محتوا به اکسپلور و جذب مخاطبان جدید هستند .از طرفی، موضوعات هر محتوا نیز به سلیقه آنها خلاصه می شود.

پس جامعه هدف را با دقت انتخاب کنید و دست از راضی نگه داشتن تمامی گروه ها بردارید.تمرکز بر روی  یک گروه و تولید محتوا برای آن، یکی از رموز موفقیت در این بستر است.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم اهمیت افزایش  مخاطب را برای شما شرح دهیم و چهار ترفند اساسی نیز برای  آن معرفی کنیم.منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم. اگر علاقه‌مند به دریافت اطلاعات بیشتر هستید، از شما دعوت می ‌کنیم به سایت فالوکمپ مراجعه نمایید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)