خانهاخبار
گوگل از سری پیکسل 7، ساعت پیکسل واچ و تبلت پیکسل پرده‌برداری کرد

گوگل از سری پیکسل 7، ساعت پیکسل واچ و تبلت پیکسل پرده‌برداری کرد

گوگل به تازگی در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد که شامل سری پرچمدار پیکسل 7 می‌شود.
۱۴۰۱/۲/۲۲

گوگل دیشب با برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O از جدیدترین محصولات خود شامل گوشی میان‌رده پیکسل 6a و پیکسل بادز پرو رسما رونمایی کرد. به علاوه، غول فناوری آمریکایی از چند محصول جدید دیگر پرده‌برداری کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به سری پرچمدار پیکسل 7، ساعت پیکسل واچ و تبلت پیکسل اشاره کرد. شایان ذکر است که در این رویداد جزئیات کامل مشخصات فنی این محصولات اعلام نشده و تنها تصاویری از آن‌ها در دسترس کاربران قرار گرفت تا رونمایی رسمی به زمان دیگری موکول شود.

بنابر اعلام رسمی گوگل، سری پیکسل 7 شامل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو از نسل بعد تراشه تنسور بهره می‌برند که نسخه بهبودیافته تراشه موجود در سری پیکسل 6 محسوب می‌شود. به علاوه، در تصاویر سری پیکسل 7 نوار دوربین مشابه سری پیکسل 6 قابل مشاهده است که حالا از آلومینیوم براق ساخته شده است و در امتداد دو فریم پنل پشتی کشیده شده است. همچنین بریدگی دوربین‌ها نیز در مقایسه با نسل قبلی بزرگ‌تر شده است ک به نظر به زیباتر شدن دستگاه کمک شایانی کرده است. طبق این تصاویر، پیکسل 7 از دو دوربین و پیکسل 7 پرو از سه دوربین بهره می‌برد. به علاوه، انتظار می‌رود سری پیکسل 7 در پاییز سال جاری میلادی به صورت رسمی معرفی شود.

دگیر محصول رونمایی شده در این رویداد اولین ساعت هوشمند گوگل به نام پیکسل واچ است که از طراحی دایره‌ای بهره می‌برد و با همکاری فیت‌بیت توسعه داده شده است. در این راستا، جدیدترین ساعت هوشمند گوگل دارای قابلیت‌های زیادی برای ورزش خواهد بود و می‌تواند به همراه خوبی برای کاربران بدل شود. از امکانات سلامتی ساعت پیکسل واچ می‌توان به پایشگر پیوسته ضربان قلب و پایشگر خواب توسعه داده شده توسط فیت‌بیت اشاره کرد. ساعت جدید گوگل همراه با سری پیکسل 7 در پاییز سال جاری رونمایی خواهد شد. 

اخرین دستگاه رونمایی شده در این رویداد تبلت پرمیوم پیکسل است که درواقع غافلگیری بزرگ گوگل محسوب می‌شود چرا که تا به امروز هیچ گزارشی درباره آن منتشر نشده بود. البته باید اشاره کرد که تبلت جدید گوگل سال بعد به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. سخت‌افزار تبلت پیکسل تراشه تنسور است که طبق ادعای گوگل به بهترین دستگاه همراه سری پیکسل تبدیل خواهد شد. از نظر طراحی، تبلت پیکسل از حاشیه نمایشگر کمی برخوردار است و دوربین سلفی آن نیز در بدنه قرار گرفته است. پنل پشتی این تبلت نیز میزبان یک دوربین اصلی است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)