خانهاخبار
ویوو S15 به همراه مشخصات کامل خود در دیتابیس TENAA دیده شد

ویوو S15 به همراه مشخصات کامل خود در دیتابیس TENAA دیده شد

گوشی ویوو S15 به تازگی موفق به کسب گواهی TENAA شده و به همراه مشخصات کامل خود، در دیدتابیس آنها نیز دیده شده است.
۱۴۰۱/۲/۱۶

گوشی‌های ویوو S15 و S15 پرو قرار است تا در این ماه، در کشور چین معرفی شوند و مدتی پیش نیز شاهد کسب گواهی 3C توسط این گوشی‌ها به شماره مدل‌های V2199A و V2203A بودیم. اکنون نیز نسخه معمولی در این سری یا همان ویوو S15، به همراه مشخصات کامل خود در دیتابیس TENNA دیده شده است؛ اما متاسفانه عکسی از آن وجود ندارد.

image

 

با توجه به اطلاعات منتشر شده در این دیتابیس، ویوو S15 از چیپست کوالکام اسنپدراگون 870 استفاده خواهد کرد که کلاک اسپید هسته اصلی آن، معادل با ۳.۲ گیگاهرتز است. این گوشی دارای نمایشگری ۶.۶۲ اینچی از نوع امولد با رزولوشن 1080p بوده و دوربین سلفی آن نیز ۱۶ مگاپیکسلی است.

در پشت گوشی، شاهد استفاده از یک سیستم دوربین سه‌گانه هستیم که شامل سنسور‌هایی با رزولوشن ۶۴، ۸ و ۲ مگاپیکسل می‌شوند. این محصول دارای حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بوده؛ اما درباره پشتیبانی آن از کارت‌های حافظه microSD‌ اطلاعی نداریم.

image

 

باتری آن در دیتابیس TENAA، ۴۵۸۰ میلی آمپری ثبت شده و احتمالا در محصول نهایی، شاهد یک باتری با ظرفیت بین ۴۶۰۰ تا ۵۰۰۰ میلی آمپر خواهیم بود. گواهی 3C که مدتی پیش توسط این محصول دریافت شد، پشتیبانی آن از شارژ سریع ۸۰ واتی را نیز نشان می‌داد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)