خانهاخبار
تصاویر واقعی شیائومی 12 لایت منتشر شد

تصاویر واقعی شیائومی 12 لایت منتشر شد

نسخه مقرون به صرفه سری پرچمدار شیائومی 12 از طراحی لبه تخت بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۲/۸

جدیدترین گوشی شیائومی موسوم به شیائومی 12 لایت که نسخه مقرون به صرفه سری شیائومی 12 محسوب می‌شود برای مدت زیادی موضوع بحث بسیاری از شایعات بوده است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویر واقعی شیائومی 12 لایت منتشر شده است که طراحی متفاوت آن در مقایسه با دو برادر بزرگ‌تر خود را نشان می‌دهد.

image

 

 شایان ذکر است که گوشی حاضر در تصاویر به احتمال بسیار زیاد شیائومی 12 لایت است چرا که شناسه مدل آن که برابر 2203129G اعلام شده است با اطلاعات گواهی‌های موجود مانند بنچمارک گیک‌بنچ تطابق دارد. براساس این تصاویر، شیائومی 12 لایت از نمایشگر و لبه‌های تخت بهره می‌برد که برخلاف سری پرچمدار شیائومی 12 از پلاستیک ساخته شده است. از آن سو، شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو از نمایشگر به لبه‌های خمیده و فریم فلزی برخوردار است.

image

 

در این گزارش همچنین ذکر شده است که شیائومی 12 لایت به نمایشگر اولد 6.55 اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی مجهز خواهد بود. به علاوه، این نمایشگر میزبان حفره دوربین سلفی و سنسور اثرانگشت نیز خواهد بود. در پنل پشتی گوشی جدید شیائومی نیز دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت. همچنین شیائومی 12 لایت از اسپیکر استریو دوگانه نیز بهره خواهد برد.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که احتمالا شیائومی 12 لایت از تراشه اسنپدراگون 778G+ بهره خواهد برد که انرژی آن توسط باتری 4700 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 67 واتی تامین خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)